Mon. Jan 30th, 2023

3 tips για να αυξήσετε το πελατολόγιο της επιχείρησής σας με την χρήση του CRM

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Πως μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους τα insights, το feedback και το CRM (Customer Relationship Management); Με τόσα πολλά ανεπεξέργαστα δεδομένα διαθέσιμα, είναι μερικές φορές δύσκολο για μια επιχείρηση να προχωρήσει στην εκμετάλλευση και μετατροπή τους σε πραγματικά οφέλη.

    Ωστόσο, τα λαμπρά μυαλά της SalesforceIQ φαίνεται να έχουν ξοδέψει άπλετο χρόνο επάνω σε τέτοιου είδους ζητήματα, ανακαλύπτοντας τρόπους με τους οποίους μπορεί να απαντηθούν ερωτήσεις σαν και αυτή προκειμένου να οδηγήσουν μια επιχείρηση στην επιτυχία.

    Παρόλο που υπάρχουν έρευνες που υποδεικνύουν πως οι data-driven επιχειρήσεις είναι κατά μέσο όρο 5% περισσότερο παραγωγικές και 6% περισσότερο επικερδής σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, οι μικρότερες επιχειρήσεις βρίσκουν ακόμα και σήμερα ιδιαίτερη δυσκολία στην ενσωμάτωση data-driven πρακτικών εντός των υπαρχουσών επιχειρησιακών διαδικασιών τους.

    Εάν τρέχετε μια μικρή επιχείρηση, το πιο πιθανό είναι πως σας λείπει πολύτιμος χρόνος και επιχειρησιακοί πόροι. Οπότε, από που θα έπρεπε να ξεκινήσετε προκειμένου να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε περισσότερο data-driven; Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να το κάνετε αυτό, είναι να μετρήσετε την απόδοση και να βελτιώσετε την επιχείρησή σας μέσω της συλλογής πελατειακών feedback.

    Ειδικά για τις startup επιχειρήσεις, μπορούν να γλιτώσουν πολύτιμο χρόνο και να επεκτείνουν τις προσπάθειες τους, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τις δυνατότητες που εκείνη προσφέρει στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας του customer feedback. Σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα CRM (Customer Relationship Management), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα συλλεγόμενα δεδομένα για να εντοπίσετε ευκαιρίες ανάπτυξης, και να εστιάσετε την ομάδα σας σε επιπλέον προσπάθειες, όπως είναι η επέκταση της πελατειακής αξίας ή η παρακολούθηση νέων ευκαιριών.

    Εργαλεία που αφορούν τα surveys μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις προσπάθειες της επιχείρησής σας στη διαδικασία του customer feedback. Ένα αποτελεσματικό survey μπορεί να διακρίνει ευκαιρίες εντός της ήδη υπάρχουσας πελατειακής βάσης δεδομένων, καθώς επίσης να σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πως θα επεκτείνετε την επιχείρησή σας. Τα surveys σχετικά με το customer satisfaction εμπλουτίζουν επίσης τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα από εργαλεία πωλήσεών σας, και μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα σας να:

    1. Αναγνωρίζει ευκαιρίες

    Το feedback μπορεί να αποκαλύψει το πού ο πελάτης βρίσκεται στην ανάπτυξη και τις δραστηριότητές του, παρέχοντας έτσι μια ιδανική ευκαιρία για upsells ή την ανάπτυξη μάρκετινγκ. Το feedback πελατών που αποκτάται από τα surveys, μπορεί εύκολα να συγχρονιστεί με το πρόγραμμα CRM (Customer Relationship Management) της επιχείρησή σας, ούτως ώστε όλες οι ομάδες που ασχολούνται με την πελατειακή υποστήριξη να μπορούν να ανατρέξουν σε αυτό όταν χρειαστεί.

    Τα surveys μπορούν επίσης να εντοπίσουν τους συνεργάτες των πελατών σας, κάτι το οποίο σας επιτρέπει την πρόσβαση σε ευκαιρίες marketing, όπως για παράδειγμα μαρτυρίες πελατών. Αυτές οι προσπάθειες θα δώσουν ώθηση στις αναπτυξιακές δραστηριότητες της επιχείρησής σας, ειδικά όταν έχετε πελάτες που θέλουν να μιλήσουν για λογαριασμό σας.

    2. Ελαχιστοποιεί τα critical accounts

    Μέσα από το customer feedback μπορούν να εντοπιστούν ακόμη και οι δυσαρεστημένοι πελάτες. Όταν τα δεδομένα από τα surveys καταγράφονται αυτόματα μέσα στο CRM (Customer Relationship Management), η ομάδα του τμήματος πωλήσεών σας, θα διαθέτει περισσότερα ποιοτικά δεδομένα σχετικά με το πόσο υγιή είναι τα customer accounts, έχοντας τη δυνατότητα για άμεση δράση σε περίπτωση εμφάνισης της ανάγκης για υποστήριξη. Υπάρχουν έξυπνα integrations που μπορούν να αυτοματοποιήσουν την εισαγωγή δεδομένων για σημαντικούς πελάτες,  κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να εντοπίσει εύκολα και να δώσει προτεραιότητα στην επίλυση ζητημάτων που αφορούν τα critical accounts.

    3. Κρατά ενημερωμένο το product development

    To customer feedback μπορεί να εντοπίσει κενά σε αυτά που προσφέρετε, κάτι το οποίο με τη σειρά του θα σας βοηθήσει στην ενημέρωση, καθοδήγηση και επικύρωση της αναπτυξιακής στρατηγικής της επιχείρησής σας. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών αλλά και των απαιτήσεων των πελατών σας, θα σας επιτρέψει την παροχή καλύτερων προϊόντων ή την ανάπτυξη περισσότερο ελκυστικών υπηρεσιών.  Καλύπτοντας την υποστήριξη features που φαίνεται να ζητούν οι πελάτες σας, θα κατορθώσετε να λαμβάνετε emails με ολοένα και περισσότερους από εκείνους να ρωτούν για τη διαθεσιμότητα των features. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε μια λίστα με πελάτες έτοιμους για στοχευμένα upgrades.

    Η πρόσβαση σε customer insights αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην ανάπτυξη κάθε επιχείρησης, και η αξιοποίηση ενός προγράμματος CRM (Customer Relationship Management) για την αποθήκευση των δεδομένων σε ένα κεντρικό σημείο προς μελλοντική αναφορά, μπορεί να οδηγήσει την επιχείρησή σας ακόμα πιο μακρυά.Δεν θα έχετε μόνο το πλήρες πλαίσιο και τα δεδομένα που χρειάζονται για να διεξαγάγετε παραγωγικές συνομιλίες με τους πελάτες σας, αλλά θα έχετε επίσης δημιουργήσει ένα αρχείο ευκαιριών για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας στο μέλλον.

     

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality