Fri. Feb 23rd, 2024

Τips για ένα επιτυχημένο brand

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Μια online επιχείρηση –μια επιχείρηση γενικότερα- για να πετύχει και να καταφέρει ώστε να αναγνωριστεί το εμπορικό σήμα της, πρέπει να δώσει μεγάλη μάχη. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα λάθη πολύ πιο εύκολο να γίνουν από ό,τι τα σωστά. Η ευελιξία, η διορατικότητα, η καλή οργάνωση είναι πολύ βασικά αλλά όχι αρκετά για να εξασφαλίσουν την επιτυχία. Ας δούμε κάποια tips για ένα επιτυχημένο brand.

    -Κάντε μια καλή πρώτη εντύπωση
    Πολλές φορές δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία προκειμένου να αλλάξει κανείς την πρώτη εντύπωση που έχει κάνει σε κάποιον. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να μην γίνονται λάθη στην πρώτη ευκαιρία που σας δίνεται προκειμένου να γνωρίσετε και να επικοινωνήσετε σε κάποιον το brand σας. Είτε πρόκειται για πρόσωπο με πρόσωπο γνωριμία, είτε πρόκειται για διαδικτυακή, πιστέψτε το και λάβετε σοβαρά υπόψιν το γεγονός ότι κρίνεστε από αυτήν την εμφάνιση για το υπόλοιπο της πορείας σας ή της σχέσης σας με την άλλη πλευρά. Κάπως έτσι αν η πρώτη γνωριμία γίνεται διαδικτυακά πρέπει να επενδύσετε στις δεξιότητές σας στη σωστή συγγραφή ενός email, μιας παρουσίασης σχετικά με το brand σας, αλλά και σε ένα αξιοπρεπές, μοντέρνο και λειτουργικό site για το brand σας. Αν πάλι, η πρώτη επαφή γίνεται δια ζώσης, τότε πρέπει να προσέξετε πολύ τη γλώσσα του σώματος, τις εκφράσεις του προσώπου σας, τη χειραψία, την εμφάνισή σας και φυσικά την επάρκειά σας σε όσα λέτε.

    -Κάντε τους άλλους να θέλουν να δουλεύουν μαζί σας
    Αν είστε ευχάριστοι, παθιασμένοι, πρόθυμοι αυτό θα κάνει καλό και στο brand σας. Οι άλλοι θα θέλουν να δουλέψουν μαζί σας και δεν θα είστε το υποχρεωτικό εκείνο τηλεφώνημα που θα αφήνουν για αργότερα και για αργότερα…

    -Η προσωπική σας ζωή είναι προσωπική
    Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για έναν επαγγελματία από το να γνωρίζει η αγορά τα σκαμπανεβάσματα που πιθανόν βιώνει στην επαγγελματική του ζωή. Αυτό μοιραία θα επηρεάσει και το brand. Δεν θέλετε με τίποτα να είστε ο κ. Χ της εταιρείας Ψ που χώρισε και έχει δικαστική διαμάχη με τη σύντροφό του.

    -Να είστε ειλικρινείς με τους άλλους
    Πρέπει να δείχνετε ειλικρινές ενδιαφέρον απέναντι στους άλλους, είτε αυτοί είναι οι πιο πιστοί πελάτες σας είτε δεν υπολογίζετε πολύ σε αυτούς. Πρέπει να τους ακούτε και να τους δείχνετε πως δεν τους ξεχωρίζετε από άλλους. Να είστε σωστοί και όπως πρέπει απέναντί τους.

    -Μάθετε να ακούτε
    Η ικανότητα να ακούει κανείς είναι μια δεξιότητα η αξία της οποίας δεν συγκρίνεται με καμιά άλλη. Πρέπει να μάθετε να ακούτε, να περιμένετε να ολοκληρώσει ο άλλος και να του απαντάτε με τρόπο που δείχνει ότι πραγματικά δώσατε προσοχή σε όσα έλεγε. Το ίδιο πρέπει να κάνετε και με τη γραπτή επικοινωνία μέσω email. Μην απαντάτε στο πόδι και κυρίως να απαντάτε με την ίδια προσοχή σε όλα μα όλα τα επαγγελματικά σας email.

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality