Sat. Jun 19th, 2021

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε μια λίστα με email για την επιχείρησή σας

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως θα γράφαμε ένα άρθρο με θέμα το γιατί είναι σημαντικό για μια επιχέιρηση στην σύγχρονη εποχή του online marketing, να χτίσει μια λίστα με emails. Ωστόσο, μετά από μερικές συζητήσεις με πελάτες μας, μας εξέπληξε ιδιαίτερα το πόσες ερωτήσεις λάβαμε σχετικά με το γιατί οι τελευταίοι χρειάζονται ένα τέτοιο marketing tool.

    Φυσικά, ακούσαμε δικαιολογίες όπως:

    • To email marketing «έχει πεθάνει»
    • Το χτίσιμο ενός email list μπορεί να πάρει πολύ χρόνο
    • To email marketing κοστίζει πολλά χρήματα
    • Έχω τη λίστα, τώρα τι κάνω;

    Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν το να αυξήσουν απλά τους followers ή τους φίλους στο Facebook είναι από μόνο του αρκετό. Δυστυχώς, τέτοιου είδους κοινό μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο ως «νοικιασμένο» κοινό, και όχι ως ιδιοκτησία. Συνεπώς, μπορεί να εξαφανιστεί το ίδιο γρήγορα με την απόκτησή του. Κρατήστε στο μυαλό σας, πως οι πλατφόρμες των social media σήμερα, προχωρούν συνεχώς σε αλλαγές οι οποίες ποτέ δεν ξέρετε πως μπορούν επηρεάσουν την πρόσβαση που έχετε ήδη στο κοινό σας.

    Αυτοί είναι 5 λόγοι για τους οποίους πρέπει να χτίσετε μια λίστα με emails, ξεκινώντας σήμερα κιόλας:

    1. Εσείς έχετε την ιδιοκτησία της λίστας. Ο κάθε συνδρομητής σας έχει παραχωρήσει το δικαίωμα αποθήκευσης του email του, συμφωνώντας με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Εν αντιθέσει, η λίστα με τους φίλους σας στο Facebook ή με τους followers στο Instagram, δεν σας ανήκει.
    2. Έχετε άμεση πρόσβαση στους συνδρομητές σας. Τα emails πηγαίνουν κατευθείαν στο inbox τους, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μαζί τους περισσότερο αποδοτικά.
    3. Η επικοινωνία είναι περισσότερο στοχευμένη και proactive. Εσείς έχετε τον έλεγχο πάνω στη θεματολογία και το πρόγραμμα αποστολής των emails. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας την ώρα που εσείς θέλετε και με το περιεχόμενο που εσείς έχετε ορίσει.
    4. Το email είναι προσωπικό. Οι συνδρομητές μπορούν να διαβάσουν τα email σας σε ένα περιβάλλον ιδιαιτερότητας, και να επικοινωνήσουν μαζί σας ένας – ένας, χτίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη με το brand σας.
    5. Μια λίστα email αποτελεί ένα πολύτιμο προνόμιο για την επιχείρησή σας. Εάν ποτέ θελήσετε να πουλήσετε την επιχείρησή σας, η λίστα email σας, ακριβώς όπως και η λίστα με τους πελάτες σας, δύναται να αυξήσει την αξία πώλησης της επιχείρησής σε δυνητικούς αγοραστές.

    Θυμηθείτε πως εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, το email αποτελεί ακόμα και σήμερα έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για επικοινωνία online. Συνεχίζει να «δουλεύει» για πολλές μικρές επιχειρήσεις. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι το γεγονός ότι ένα email μπορεί να μείνει στο inbox ενός συνδρομητή μέχρι εκείνος να βρει το χρόνο να το διαβάσει, σε αντίθεση με το news feed των social media.

    Επίσης, η εγγραφή σε ένα email list δεν είναι υποχρεωτική, κάτι το οποίο συνεπάγεται συνδρομητές που είναι περισσότερο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

     

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality