Thu. Oct 28th, 2021

Όλη η επικοινωνία με τους πελάτες σας σε ένα μέρος, με το HubSpot Conversations

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    26 Σεπτεμβρίου του 2017, Cambridge.

    Το HubSpot, μια ηγετική πλατφόρμα σχετική με το CRM (Customer Relations Management), το marketing, τις πωλήσεις και την πελατειακή εμπειρία, ανακοίνωσε την επερχόμενη λειτουργία των Conversations (συνομιλίες) , μιας προσθήκη στο ήδη υπάρχων λογισμικό«HubSpot CRM Free» η οποία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρησιακές ομάδες να διαχειριστούν, να κλιμακώσουν και να μοχλεύσουν κάθε μορφή επικοινωνίας κατά μήκους όλων των σελίδων της επιχείρησης (ιστοσελίδες, Facebook, Slack, και άλλα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων).

    H Gartner Technologies έχει ήδη προβλέψει πως μέχρι το 2020, το 30% των συνολικών ανθρώπινων αλληλεπιδράσεών με την τεχνολογία, θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο δια μέσου συνομιλιών με έξυπνες μηχανές.

    Η καναλωτική συμπεριφορά κλίνει ήδη προς αυτό το σημείο, με τους περισσότερους καταναλωτές να προτιμούν να εξυπηρετηθούν μέσω γραπτών μηνυμάτων ή online μέσω των social media και email, παρά να αντιμετωπίσουν την αναμονή ενός τηλεφωνικού κέντρου. Οι καταναλωτές μετακινούνται συνεχώς και ιδιαίτερα εύκολα μεταξύ των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας, κάτι το οποίο στο παρελθόν είχε δυσκολέψει ιδιαίτερα τις εταιρίες να ακολουθήσουν, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα φυσικές και εύρωστες συνομιλίες με επιχειρηματική προοπτική. Το HubSpot μέσα από την προσθήκη των Conversations, προσφέρει στις επιχειρήσεις όλα εκείνα τα εργαλεία που χρειάζεται για να επιτύχει ακριβώς αυτό.

    Το HubSpot Conversations ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό καθώς έχει τη δυνατότητα να είναι:

    • Πολυκαναλικό: Η προσθήκη ενοποιεί κάθε συνομιλία που μπορεί να βρίσκεται στο Facebook Messenger, ένα onsite chat, οποιοδήποτε social media λογαριασμό, λογαριασμό email ή ακόμα και ένα chat που βρίσκεται σε ένα κοινόχρηστο inbox
    • «Δεμένο» με το CRM: Οδηγώντας τα μηνύματα μέσα στο ίδιο το CRM (Customer Relations Management), οι επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα για πλήρη εικόνα μιας επικοινωνίας, κατέχοντας το ιστορικό όλων των προηγούμενων αλληλεπιδράσεων οπουδήποτε και οποτεδήποτε και αν εκείνες έλαβαν μέρος.
    • Κλιμακούμενο μέσα από τη χρήση των chatbots: Τo Conversations δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κατασκευάσουν chatbots χωρίς να είναι απαραίτητες επιμέρους εξειδικευμένες τεχνολογικές γνώσεις ή ικανότητες, και να κλιμακώσουν τη δυναμική που ήδη διαθέτουν για προσφορά απαντήσεων σε μεγαλύτερο όγκο ερωτημάτων

    «Είτε πρόκειται για επικοινωνία μεταξύ δύο ανθρώπων αλλά είτε μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός bot, η ανταλλαγή μηνυμάτων ένας-προς-έναν αποτελεί το μέλλον των επικοινωνιών. Τα μηνύματα είναι απλούστερα, εξυπνότερα και αντικειμενικά απαραίτητα προκειμένου να δημιουργηθεί μια εκπληκτική πελατειακή εμπειρία,» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Dharmesh Shah, συνιδρυτής και CTO του Hubspot.

    «Με το HubSpot Conversations, πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα από οτιδήποτε είναι εκείνο που είναι δυνατό να προσφέρουν οι υπάρχουσες μοναδικές λύσεις όπως για παράδειγμα ένα on-site chat. Με το HubSpot Conversations χτίζουμε ένα σύστημα που έχει τη δυνατότητα για ενσωμάτωση όλων των επιχειρησιακών επικοινωνιών σε ένα ενιαίο και διαδραστικό περιβάλλον».

    To HubSpot Conversations αντλεί δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με το marketing, κατευθείαν από το επιχειρησιακό σύστημα CRM (Customer Relations Management) και τα διοχετεύει στις αντίστοιχες επιχειρησιακές ομάδες προκειμένου να συνθέσουν μια πλήρη εικόνα για κάθε πελατειακή αλληλεπίδραση. Με τις «Μετατροπές», οι ομάδες μπορούν να μείνουν συνδεδεμένες τόσο με τους πελάτες όσο και με τις προοπτικές πώλησης σε κάθε στιγμή, οπουδήποτε και αν βρίσκονται.

    Πλέον, μια επικοινωνία που μπορεί να ξεκινήσει μέσα από το Facebook, έχει τη δυνατότητα να συνεχιστεί απρόσκοπτα σε κάποιο άλλο κανάλι επικοινωνίας όπως είναι για παράδειγμα το επιχειρησιακό live chat, ή οποιοδήποτε άλλο επιθυμεί ο πελάτης.

    Όλες οι αλληλεπιδράσεις με τον ίδιο πελάτη βρίσκονται αποθηκευμένες σε ένα ενιαίο κεντρικό inbox.  Στο μέλλον, το HubSpot Conversations θα διαθέτει επίσης την απαραίτητη τεχνολογία για τη δημιουργία chatbots, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη απόκτηση της κορυφαίας πλατφόρμας Motion AI σχετικά με τα chatbots, η οποία έχει σκοπό να βοηθήσει τις ομάδες του Hubspot να συγχρονίσουν τις επικοινωνίες ένας-προς-έναν που επιθυμούν να αναπτύξουν, με την ίδια την τεχνητή νοημοσύνη.

    To Hubspot Conversations αναμένεται να διατεθεί ως μέρος του λογισμικού HubSpot CRM Free, και θα είναι από τα πρώτα features επιπέδου πλατφόρμας που θα είναι διαθέσιμα στο HubSpot Customer Hub. Μην διστάσετε να δημιουργήσετε από τώρα έναν δωρεάν λογαριασμό στο HubSpot προκειμένου να είσαστε οι πρώτοι που θα αποκτήσουν πρόσβαση στο HubSpot Conversations όταν εκείνο κυκλοφορήσει επίσημα μέσα στο 2018.

    Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με όλες τις ανακοινώσεις που έκανε το HubSpot στο Inbound17, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα του στο hubspot.com/new.

    Λίγα λόγια για το HubSpot

    To HubSpot είναι μια ηγετική πλατφόρμα που σχετίζεται με το CRM (Customer Relations Management), το marketing, τις πωλήσεις και την πελατειακή εμπειρία. Από το 2006, το Hubspot βρίσκεται σε μια αποστολή προκειμένου να κάνει τον κόσμο περισσότερο διαδραστικό. Σήμερα, υπάρχουν περισσότεροι από 34 χιλιάδες πελάτες, σε περισσότερες από 90 διαφορετικές χώρες, που χρησιμοποιούν το βραβευμένο επιχειρησιακό λογισμικό του HubSpot, τις υπηρεσίες αλλά και την υποστήριξη που εκείνο προσφέρει, προκειμένου να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο προσελκύουν, αλληλεπιδρούν αλλά και γοητεύουν τους πελάτες τους. Το HubSpot Growth Stack, χτισμένο επάνω σε ένα ισχυρό και δωρεάν CRM σύστημα το οποίο επίσης περιλαμβάνει και Hub σχετικό με το Marketing, προσφέρει στις επιχειρήσεις όλα εκείνα τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να διαχειριστούν ολόκληρη την πελατειακή εμπειρία από την προσέλκυση μέχρι και την παροχή υποστήριξης.

    To HubSpot έχει χαρακτηριστεί ως ένας «κορυφαίος επιχειρησιακός συνεργάτης» από μια σειρά κολοσσών όσον αφορά την επιχειρηματική ενημέρωση όπως είναι το Glassdoor, το Fortune, το The Boston Globe και το The Boston Business Journal. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας βρίσκονται στο Cambridge του Ηνωμένου Βασιλείου, με επιμέρους παραρτήματα να λειτουργούν και σε άλλες χώρες ανά την υφήλιο όπως η Ιρλανδία, η Σιγκαπούρη, η Αυστραλία, η Ιαπωνία, και η Γερμανία.

     

    Πηγή

     

     

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality