Αρκετοί έχουν στο μυαλό τους την τεχνητή νοημοσύνη (AI ~ Artificial Intelligence) ως κάτι ξεκάθαρα συνδεδεμένο με την επιστημονική φαντασία. Δύσκολα κανείς μπορεί να σκεφτεί ότι αυτό «εργαλείο» που βλέπει ξεκάθαρα στο μέλλον, θα μπορούσε να δουλέψει στις υπηρεσίες του content marketing και να αποτελέσει εργαλείο κλειδί, για τη δουλειά ενός content marketer! Ας δούμε πώς μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη, να χρησιμοποιηθεί στο content marketing.
-Αναδιαρθρώστε έξυπνα το ήδη υπάρχον περιεχόμενό σας
Επιχειρήσεις όπως η Alibaba χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τα αποτελέσματα δεν είναι απλώς πολλά υποσχόμενα, αλλά έχουν και σοβαρό αποτέλεσμα στην εξοικονόμηση χρημάτων. Εξατομικεύονται περιεχόμενο μεγάλης έκτασης σε πολλά και μικρότερα, σας δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσετε το περιεχόμενο φρέσκο και επικαιροποιημένο, την ίδια ώρα που εξοικονομείτε χρήματα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εξοικονόμηση χρημάτων είναι βασικός στόχος της τεχνητής νοημοσύνης στην εφαρμογή της στο content marketing.Ακόμη, με την τεχνητή νοημοσύνη στο content marketing εξαλείφεται ο κίνδυνος ανθρώπινου λάθους και κερδίζεται χρόνος από διορθώσεις και γράψιμο από την αρχή. Σκεφθείτε το και αλλιώς, συχνά λέτε σε έναν συντάκτη πώς θέλετε ένα κείμενο αλλά ο ίδιος δυσκολεύεται να το αποδώσει με τον τρόπο που σας ικανοποιεί 100%. Με την τεχνητή νοημοσύνη κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, αφού πιθανόν να ξέρει πριν από εσάς για εσάς!
-Αμεσότητα στην επανεγγραφή περιεχομένου και χωρίς επαναλήψεις!
Έστω ότι έχετε να διαχειριστείτε μια περίπτωση όπου χρειάζεστε ένα κείμενο γραμμένο με 3 διαφορετικές προσεγγίσεις. Το αναθέτετε σε έναν copywriter και όλα καλά… Τι θα κάνατε όμως αν χρειαζόσασταν το ίδιο κείμενο γραμμένο με 3000 διαφορετικούς τρόπους; Ή θα έπρεπε να περιμένετε αρκετό χρόνο –και δεν τον έχετε- ή θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τεχνητή νοημοσύνη. Εδώ που τα λέμε, ούτε και ο ίδιος ο copywriter δεν θα ήθελε να αναλάβει κάτι τέτοιο όσο χρόνο και αν του δίνατε… για τον άνθρωπο πόσες πολλές επιλογές υπάρχουν για να αποδώσει το ίδιο πράγμα; Η τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο γράφει γρηγορότερα αλλά αποθηκεύει μ’ ένα τρόπο και τις λέξεις που χρησιμοποιεί, αποφεύγοντας να τις ξαναχρησιμοποιήσει!
-Η τεχνητή νοημοσύνη σας βοηθά να ξεχωρίσετε για όλους τους καλούς λόγους
Είτε πρέπει να διαχειριστείτε το blog κάποιου γεμίζοντάς το με περιεχόμενο, είτε το site μιας μεγάλης επιχείρησης, ξέρετε καλά ότι το περιεχόμενο είναι που θα κάνει τη διαφορά. Με την τεχνητή νοημοσύνη μπορείτε να βρείτε το σωστό περιεχόμενο γραμμένο στο σωστό ύφος για να έχετε αποτέλεσμα που δεν αρέσει απλώς σε εσάς αλλά που πραγματικά λειτουργεί μέσα στους απαιτητικούς κανόνες της αγοράς. Περιεχόμενο που έχει περάσει το A/B testing. Πραγματικά δεν αρκεί να λέτε εσείς «τι ωραίο site έφτιαξα!» αν το περιεχόμενό του δεν λειτουργεί σωστά σε θέματα απόδοσης.
-Το Άγιο Δισκοπότηρο του content marketing…
Βαθύς αναστεναγμός! Κάθε content marketer πασχίζει για περιεχόμενο που μοιάζει λίγο με ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα. Τι εννοούμε; Το να πάρει κανείς το αποτύπωμα μιας επιχείρησης για παράδειγμα και να το αποδώσει σε περιεχόμενο. Να πιάσει δηλαδή το 100% και της παραμικρής σκέψης που κάνει μια επιχείρηση για τον εαυτό της. Ειδικά σε επιχειρήσεις και brands που μεγαλώνουν ιλιγγιωδώς γρήγορα σε αριθμό ακολούθων, δεν είναι απλό το να δημιουργήσει κανείς περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις αυτών των ανθρώπων όσο μεγάλο budget και αν έχεις. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να το κάνει με ταχύτητα και μεγάλη ποικιλία.
Περισσοτερα αρθρα
ΣΕΚΕΕ: Πρώτος στόχος η προώθηση του ελληνικού οικοσυστήματος της καινοτομίας
Aλλάζει το οικοσύστημα των startups στην Ευρώπη – H «ήρεμη» δύναμη των B2B
Οι διαρροές της υπηρεσίας Twitter(Blue) για την υπηρεσία subscription, αποκαλύπτουν το όνομα, την τιμή και μια επιλογή «αναίρεση tweet»