Wed. Sep 28th, 2022

5 τομείς της αγοράς όπου το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μπορούσε να θριαμβεύσει

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Με το Amazon, το eBay και πολλές άλλες ψηφιακές αγορές, να καταλαμβάνουν την παγκόσμια αγορά σπρώχνοντας στο περιθώριο τα κλασικά φυσικά καταστήματα, δεν αποτελεί καμία έκπληξη που ολοένα και περισσότεροι επιχειρηματίες στρέφουν την προσοχή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Όπως είναι φυσικό, δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργημένες κατά τον ίδιο τρόπο. Καθώς μεγάλο μέρος των προοπτικών σας για επιτυχία εξαρτάται από την ενσωμάτωση του κατάλληλου website design και των κατάλληλων τακτικών marketing, ο τομέας δραστηριοποίησης που θα επιλέξετε για την επιχείρησή σας, θα μπορούσε να κάνει όλη την διαφορά στη μετέπειτα πορεία σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Έτσι κι αλλιώς, είναι εξαιρετικά απίθανο για την επιχείρησή σας να μπορέσει να ανταγωνιστεί την ποικιλία σε διαφορετικά προϊόντα, που προσφέρουν μεγάλες εταιρίες όπως η Amazon. Συνεπώς, μια πολύ σοφότερη απόφαση θα ήταν να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας επιλέγοντας ένα συγκεκριμένο τομέα της αγοράς.

    Μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να σας βοηθήσει να χτίσετε μια βάση από πιστούς και επικερδείς πελάτες, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη μείωση του κόστους που σχετίζεται με το marketing και λοιπές επιχειρησιακές διαδικασίες.

    Οπότε, που υπάρχουν «κενά» στην αγορά που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τις καλύτερες ευκαιρίες για να επιτύχει η επιχείρησή σας;

    Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με σταθερές πωλήσεις αλλά και μια ταχέως αναπτυσσόμενη βάση πελατών , ακολουθούν παρακάτω οι τομείς της αγοράς που είναι άξιοι της προσοχής σας.

    1. Ενδύματα και αξεσουάρ

    Ο ρουχισμός έγινε το νούμερο ένα product category ηλεκτρονικού εμπορίου μόλις το 2015, με τον αναπτυξιακό ρυθμό που χαρακτηρίζει την κατηγορία μέχρι και σήμερα να μην αναμένεται να μειωθεί κάποια στιγμή σύντομα. Ειδικότερα, το CNBC είχε αναφέρει πως οι online αγορές ρούχων θα παρουσίαζαν αύξηση της τάξεως του 20% μεταξύ του 2016 και του 2020, με περισσότερη από αυτή την ανάπτυξη να οφείλεται στη γενιά του 2000 και την αυξανόμενη τάση για mobile shopping.

    Φυσικά, λόγω της ήδη υπάρχουσας παρουσίας μεγάλου αριθμού εμπόρων στο συγκεκριμένο τομέα της αγοράς, οι καινούριοι επιχειρηματίες θα πρέπει να βρουν έναν καλό τρόπο για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

    Ευκολίες όπως τα δωρεάν μεταφορικά έξοδα, μια φιλική πολιτική σχετικά με τις προσφορές προϊόντων ή  ακριβείς προτάσεις για τα μεγέθη των ρούχων, δεν αποτελούν πλέον σημεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, μιας και πλέον θεωρούνται αυτονόητα από κάθε ψηφιακό καταναλωτή.

    Αν επιθυμείτε ουσιαστική επιτυχία που θα κρατήσει στο χρόνο, θα πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας μοναδικές προτάσεις ρούχων που δεν μπορούν να βρουν κάπου αλλού στην αγορά. Στοχεύοντας σε έναν ακόμη πιο εξειδικευμένο τομέα ρουχισμού, όπως για παράδειγμα τα αθλητικά, θα έχετε έναν επιπλέον τρόπο για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας.

    2. Προϊόντα περιποίησης και καλοπισμού

    Οι άνθρωποι νοιάζονται για το πως δείχνουν και αισθάνονται, και θα ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν μεγάλα χρηματικά ποσά για αυτό. Η βιομηχανία της αυτοφροντίδας και του καλοπισμού έχει μεταμορφωθεί πλήρως μέσα από την ψηφιακή επανάσταση. Επίσης, υπάρχει ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων που πλέον προσφέρει εξειδικευμένα προϊόντα, όπως λοσιόν σώματος, makeup kits, έλαια περιποίησης, και άλλα συναφή προϊόντα, τα οποία διαθέτονται αποκλειστικά στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τους, παρά σε κάποιο φυσικό κατάστημα.

    Πολλές επιχειρήσεις του συγκεκριμένου τομέα, έχουν γνωρίσει την επιτυχία μέσα από την κατοχύρωση συνδρομητικών υπηρεσιών που έχου ως στόχο να παραδίδουν νέα προϊόντα αυτοφροντίδας σε μηνιαία βάση.

    Ένα τέτοιο συνδρομητικό μοντέλο παρέχει τόσο το προνόμιο της εξοικονόμησης χρόνου για τους πελάτες που θα προτιμήσουν να το επιλέξουν, όσο και τη δημιουργία μιας πηγής συνεχούς και σταθερού εισοδήματος για την ίδια την επιχείρηση.

    Οι startups που σχετίζονται με τον κλάδο της αυτοφροντίδας και της περιποίησης δεν θα έπρεπε να ξεχνούν και τους άνδρες, επίσης. Μερικές από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις σε αυτό τον τομέα, ασχολούνται αποκλειστικά με τους άνδρες, κατασκευάζοντας εξειδικευμένα προϊόντα όπως ξυραφάκια, ενυδατικές κρέμες ή ακόμα και έλαια φροντίδας για τα ανδρικά γένια.

    3. Άνθη-φυτά και είδη δώρων

    Κι όμως, όσο κλισέ και αν ακούγεται, αυτός ο τομέας έχει σώσει πολύ κόσμο που ίσως ξέχασε μια επέτειο ή μια γιορτή, ψάχνει για ένα ξεχωριστό δώρο για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή για πολλούς άλλους λόγους. Με τη σύγχρονη κοινωνία και τις νέες τάσεις να προωθούν έναν γρήγορο τρόπο ζωής, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη πως ακόμα και τα παραπάνω είδη έχουν γνωρίσει την ανάπτυξη στις εφαρμογές  ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τα τελευταία χρόνια.

    Η δυνατότητα της γρήγορης αγοράς ενός προϊόντος, το οποίο δύναται να παραδοθεί σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας (συνήθως εντός μιας εργάσιμης ημέρας), παίζει ιδιαίτερα σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα online.

    Φυσικά, οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την παράδοση δώρων δεν χρειάζεται να περιορίσουν τους εαυτούς τους μόνο στα λουλούδια. Προϊόντα όπως τα gourmet δείγματα φαγητού, τα δείγματα διάφορων sauce και άλλες trendy ιδέες, θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν με την ανάπτυξη πολλών επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    4. Είδη χειροτεχνίας και μοντελισμού

    Το Pinterest έχει αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανακαλύπτουν συνταγές και νέες ιδέες για χειροποίητες κατασκευές, και ακόμα και μόνο οι χρήστες της συγκεκριμένης πλατφόρμας θα ήταν ικανοί να οδηγήσουν σε μια σημαντική αύξηση της ζήτησης για είδη χειροτεχνίας.

    Μετά την παρακολούθηση ενός εμπνευσμένου project μέσα από το Pinterest ή ακόμα και από το YouTube, το πιο φυσικό (και εύκολο) βήμα είναι για έναν υποψήφιο πελάτη να αναζητήσει τις απαραίτητες προμήθειες στο διαδίκτυο.

    Ακριβώς αυτή έιναι και  η τάση που έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη ευκαιριών στον τομέα των ειδών χειροτεχνίας και μοντελισμού. Σχετική έρευνα έχει υποδείξει πως η πλειοψηφία των καταναλωτών γυναικείου φύλλου, προτιμούν να αγοράζουν είδη χειροτεχνίας από έμπορους που διαθέτουν κάποια εξειδίκευση, και όχι από τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Παρομοίως, το ίδιο ισχύει και στην online αγορά. Εάν είσαστε σε θέση να παρέχετε ποιοτικά προϊόντα ή μοναδικά DIY projects, τότε σύντομα θα αποκτήσετε μια βάση από παθιασμένους και αφοσιωμένους πελάτες για την επιχείρησή σας.

    4. Video Games

    Τα video games είναι περισσότερο δημοφιλή από ποτέ, και οι επιχειρηματίες έχουν αρχίσει να το αντιλαμβάνονται. Οι παίκτες των video games, λόγω της αυξημένης αλληλεπίδρασής τους με την τεχνολογία, εκ φύσεως, θα αναζητήσουν ένα video game μέσω του διαδικτύου.

    Τα προϊόντα σας δεν θα έπρεπε να περιορίζονται μόνο σε νέες κυκλοφορίες video games ή game consoles.

    Υπάρχουν πολλοί gamers που λαχταρούν να αποκτήσουν συλλεκτικές ή κλασικές εκδόσεις παιχνιδιών, και μοναδικά αξεσουάρ που  θα ανεβάσουν την gaming εμπειρία τους. Επίσης, μην ξεχνάτε πως οι gamers δεν φοβούνται να ξοδέψουν τα χρήματα τους online, κάτι το οποίο μπορεί να έχει φανταστικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

    Ωστόσο, οι ψηφιακές προσπάθειες που απαιτούνται για την προσέλκυση κοινού από την gaming κοινότητα, παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξημένο βαθμό δυσκολίας, καθώς η πλειοψηφία των συναλλαγών που πραγματοποιούνται σήμερα λαμβάνουν μέρος σε κινητές συσκευές. Συνεπώς, εάν το  website σας δεν είναι βελτιστοποιημένο για προβολή σε τέτοιες συσκευές, τότε είναι εξαιρετικά απίθανο να προχωρήσετε μακρυά. Αντιθέτως, ένα αυθεντικό και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον, είναι απαραίτητο τόσο για το συγκεκριμένο τομέα όσο και για τους υπόλοιπους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου.

     

    Πηγή

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality