Wed. Sep 28th, 2022

Το e-commerce αναμένεται να κυριαρχήσει στις χώρες BRIC

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Το e-commerce αναμένεται να ευημερήσει στις χώρες BRIC και να γίνει ένας βασικός σύνδεσμος μεταξύ των εθνών, σύμφωνα με την τελευταία αναφορά που έχει να προσφέρει το Alibaba Group Holding Ltd.

    Μέχρι το 2022, ο συνολικός όγκος εμπορευμάτων που οφείλεται στα online shopping portals, αναμένεται να εκτοξευθεί στο 340% από το προηγούμενο έτος, αγγίζοντας έτσι τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε Βραζιλία, Ινδία, Κίνα και Νότιο Αφρική, ανέφερε ειδικότερα το Alibaba στην αναφορά που δημιοσίευσε την Τρίτη.

    Συνεχίζοντας σε αυτό το μοτίβο, ένα τέτοιο traffic μέσα σε διάστημα μόλις 5 ετών, θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει μέχρι και το 59% της συνολικής αξίας των παγκόσμιων e-commerce συναλλαγών σύμφωνα με το AliResearch.

    Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των online shoppers αναμένεται να διπλασιαστεί από τα 720 εκατομμύρια που βρισκόταν κατά το προηγούμενο έτος, στα 1.35 δις μέχρι το 2022. Κάτι τέτοιο, συνεπάγεται και διευρυμένο μερίδιο από online shoppers στην αγορά, από 47.2% στο 61%.

    Το διασυνοριακό e-commerce μεταξύ των εν λόγω 5 διαφορετικών εθνών, αναμένεται να κερδίσει και σε συνολική παρουσία, μιας και ο συνολικός αριθμός των συναλλαγών υπολογίζεται κατά 6 φορές μεγαλύτερος για τα επόμενα 5 χρόνια, φτάνοντας  τα 553,6 δισεκατομμύρια.

    Επίσης, η αναφορά υπέδειξε επιμέρους ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως το γεγονός ότι οι Κινέζοι φαίνεται να παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον στα Ρωσικά γλυκά και μπισκότα, στα Ινδικά χειροποίητα τρόφιμα και μπαχάρια, στη Βραζιλιάνικη πρόπολη, καθώς επίσης και στα σταφύλια και το κρασί που έχει να προσφέρει η Νότιος Αφρική.

    Μεταξύ άλλων στατιστικών στοιχείων, σύμφωνα με τα δεδομένα της AliExpress, οι καταναλωτές και των 4 χωρών φαίνεται να προτιμούν την Κινέζικη αγορά όταν σκοπεύουν να προμηθευτούν είδη όπως είναι ο ρουχισμός, τα κινητά τηλέφωνα, τα αξεσουάρ και τα ηλεκτρονικά είδη.

     

     

    Πηγή

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality