Sat. Aug 8th, 2020

Content Trends για το 2020

Το περιεχόμενο θα παραμείνει μία από τις σημαντικότερες στρατηγικές για τα εμπορικά σήματα να εμπλέκουν τους χρήστες και να ξεχωρίζουν από έναν κατακλυσμό μέσων. Επέστρεψαμε σε διάφορους πρωτοπόρους για να συζητήσουμε τις στρατηγικές περιεχομένου των εμπορικών σημάτων για το 2020.

 

Λέγοντας ιστορίες
Το Instagram και το Facebook συνεχίζουν να παρέχουν έναν μοναδικό, άμεσο τρόπο παροχής μηνυμάτων.

“Τα εμπορικά σήματα πρέπει να αναπτύξουν στέρεες στρατηγικές Instagram Stories“, λέει ο Kat Lapelosa, δημιουργός της στρατηγικής στρατηγικής στο Praytell. “Τώρα που οι ομοφυλόφιλοι έφυγαν από το feed feed του Instagram, είναι σαφές ότι οι πιο εφήμερες θέσεις θα παίξουν μεγαλύτερο ρόλο. Τα χαρακτηριστικά της ιστορίας του Facebook και η ενσωμάτωση σε πολλές πλατφόρμες θα αποτελέσουν ως εκ τούτου μεγαλύτερη εστίαση. ”

Ο Cameron Uganec, VP, μάρκετινγκ, στο Later.com, σημειώνει ότι η «αυθεντικότητα» παραμένει περισσότερο από μια λέξη buzz. “Όσον αφορά το περιεχόμενο, η αυθεντικότητα είναι τα πάντα”, λέει.

“Το 2019, παρατηρήσαμε αύξηση κατά 19 τοις εκατό στο μήκος της λεζάντας, που σηματοδοτεί μια άνοδο στην αφήγηση.” Πριν από δύο χρόνια, το 2018, το μέσο μήκος γραμματοσειράς στο Instagram ήταν 281 χαρακτήρες, φέτος το 336. ” Το 2020, οι λεζάντες θα φτάσουν ακόμα περισσότερο, σε 405 χαρακτήρες, σύμφωνα με έρευνες από την έκθεση Later.com με την Fohr.com.

Οι υπότιτλοι σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παραδοσιακά ήταν σύντομες. Αυτοί οι βραχύτεροι λεζάντες συχνά υπερέβαιναν την εμπλοκή τους. “Αυτό δεν συμβαίνει σήμερα με την Instagram, καθώς οι μεγαλύτερες ετικέτες είχαν το υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής φέτος”, λέει ο Uganec. “Αναμένουμε ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί.”

Ο Ashley Felts, αντιπρόεδρος του ψηφιακού τομέα στις δημόσιες σχέσεις του Murphy O’Brien, προτείνει να απομακρυνθούμε από μια προσέγγιση περιεχομένου πρώτης πλατφόρμας και να επικεντρωθούμε στο ταξίδι του πελάτη.

“Περιεχόμενα χάρτη σε όλα τα βασικά σημεία επαφής των πελατών και μεγιστοποίηση της έκθεσης σε περιεχόμενο σε όλα τα σχετικά κανάλια”, λέει. “Ανατρέξτε σε μια πιο συνεργατική διαδικασία, όπου όλες οι σχετικές υπηρεσίες (PR, κοινωνική, ψηφιακή, SEO, SEM, δημιουργική) εργάζονται εναντίον μιας στρατηγικής περιεχομένου μακροεντολών για την απόδοση ROI από κάθε στοιχείο επένδυσης που παράγεται”.

 

Bίντεο
Το βίντεο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε κοινωνικές πλατφόρμες, ακόμα και σε ιστότοπους που ίσως να περιμένετε λιγότερο.

Ο Justin Buchbinder, διευθυντής των κοινωνικών μέσων της Finn Partners, πιστεύει ότι το βίντεο θα καταστεί ακόμα βασιλιάς το 2020.

“Καθώς τα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν στους χρήστες τους εργαλεία για να δημιουργούν εύκολα βίντεο, ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις θα αρχίσουν να βουτούν τα δάχτυλα των ποδιών τους στο νερό”, λέει. “Θα παρατηρήσουμε αύξηση της χρήσης του βίντεο για τους καταναλωτές, ειδικά καθώς υπάρχει μεγαλύτερη πίεση / αδιαφορία για την τέλεια / άψογη εμφάνιση μάρκας”.

Προσθέτει τον ανεξάρτητο σκηνοθέτη και τον στρατηγό περιεχομένου Clancy Calkins, “Οι άνθρωποι ελπίζουν να επεκταθούν σε νέες μορφές περιεχομένου, αλλά το βίντεο εξακολουθεί να μην πηγαίνει οπουδήποτε.”

“Το FB και το IG είναι πολύ μεγάλοι για λίγο, αλλά η LinkedIn αρχίζει να ανεβαίνει το παιχνίδι της. Ένα πράγμα που πιθανότατα θα δείτε το 2020 είναι το εγγενές βίντεο που δημοσιεύτηκε στο LinkedIn. Αυτή τη στιγμή οι άνθρωποι κάνουν τους τόνους συνδέσμων (οι οποίοι συνήθως φιλοξενούνται στο FB ή στο YouTube.) Το LinkedIn θέλει να αλλάξει τον αλγόριθμο, ώστε να φιλοξενείτε / δημοσιεύετε απευθείας στον ιστότοπο. ”

Ο Nathan Burgess, συντάκτης και εκδότης του PRBreakfastClub, λέει ότι δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το Tik Tok, το οποίο θα μετατοπίσει την εστίασή του στο βίντεο σε υψηλότερη ποιότητα παραγωγής το 2020.

“Η προσωπική παραγωγή (Instagram Live, Snapchat, video / vlogs από το YouTube) είναι μεγάλη, αλλά όχι πάντα η« θεατρική »φύση που απαιτεί ο Τικ Τόκ», λέει. “Δυστυχώς, αυτό σημαίνει λίγο λιγότερο ατομική έκφραση στην παραγωγή, καθώς είναι κυρίως η παρωδία και η καθαρή διασκέδαση”.

 

Ποικιλία
Διάφορες φωνές που παράγουν περιεχόμενο σημαίνουν περισσότερες ιδέες και μοναδικές προοπτικές αφήγησης.

“Το 2019, είδαμε περισσότερες γυναίκες να διεκδικούν τη δύναμή τους και περισσότερες μάρκες και ειδησεογραφικά γραφεία να στρέφουν την προσοχή τους στην πολυμορφία, την ισότητα και την ένταξη”, λέει η Laura Brusca, VP, εταιρική επικοινωνία στο Forbes.

“Ενώ κοιτάζουμε μια νέα δεκαετία, οι δημιουργοί περιεχομένου και οι αφηγητές πρέπει να συνεχίσουν να λένε ιστορίες από κάθε άποψη για να εξασφαλίσουν την ίση εκπροσώπηση των φωνών – από τους ομιλητές σε ζωντανές εκδηλώσεις, την επιλογή των πηγών τους κ.λπ ..

Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να διασφαλίσουμε ότι καθοδηγούμε τους πελάτες μας, καθώς αυτό σχετίζεται με αυτό. Οι φωνές που ακούμε, οι εικόνες που επιλέγουμε ή οι ηγέτες που πρωταγωνίζουμε πρέπει να είναι κορυφαίοι για πάντα “.

 

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.