Thu. Jul 9th, 2020

Consumer Acquisition: Η τεχνολογία διαφήμισης τρίτων μερών της Facebook και Google είναι νεκρή

Η Consumer Acquisition είπε ότι πιστεύει πως η τεχνολογία διαφήμισης του Facebook και της Google είναι… νεκρές. Ή αλλιώς «H adtech είναι νεκρή. Ζήτω η adtech!»

Το 2018, ο αλγόριθμος βελτιστοποίησης για τις Facebook και Google Universal App Campaigns βελτιώθηκε δραματικά, ισοπεδώνοντας το πεδίο δράσης ανάμεσα στους μικρούς και τους μεγάλους διαφημιστές.

H native adtech του δυοπωλίου έχει βελτιωθεί με τρόπο που τα πλεονεκτήματα που οι άλλοτε τρίτοι πάροχοι λογισμικού τέτοιας υπηρεσίας,  έχουν μειωθεί σημαντικά. Ο Brian Bowman, Διευθύνων Σύμβουλος της Consumer Acquisition, είπε σε συνέντευξή του στο VentureBeat ότι η εταιρεία του αποφάσισε να αλλάξει.

Η Consumer Acquisition είναι marketing partner των Facebook και Instagram, και συνεργάζεται με τα Google UAC, Snapchat, Pinterest και IAC. Έτσι, μοιάζει να ακούγεται σαν να λέει ότι η ίδια η επιχείρησή του είναι νεκρή. Αλλά δεν είναι έτσι.

Για να είναι επιτυχημένες, οι εταιρείες social advertising πρέπει να εστιάσουν σε καμπάνιες cross-platform, προηγμένες δημιουργικές αναφορές και αυτοματοποίηση της ροής εργασίας, σύμφωνα με τον Bowman. Με άλλα λόγια, ο πήχης για να είναι επιτυχημένη μια τρίτου μέρους εταιρεία adtech (τεχνολογία διαφήμισης) είναι υψηλότερος.

Σε άμεση απάντηση στις βελτιώσεις του αλγορίθμου αυτής της χρονιάς από το Facebook και την Google UAC, η Consumer Acquisition έχει μειώσει το κόστος της πλατφόρμας στο 0,07% του media spent με ένα μηνιαίο ανώτατο όριο της τάξης των 15.000 δολαρίων.

«Χρειάζεται ένα πνευματικό άλμα πίστης ότι αυτό είναι προς το συμφέρον σας, αλλά οι αλγόριθμοί είναι πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο Bowman. Τον Φεβρουάριο, ο ίδιος δήλωνε ότι η εταιρεία βρήκε ότι ο αλγόριθμος βελτιστοποίησης του Facebook ηταν καλύτερος και ότι τα εγγενή εργαλεία τόσο για το Facebook όσο και για το Google UAC είχαν γίνει πολύ πιο εύχρηστα.

«Οι άνθρωποι αναφέρονται στο Facebook και στο Google UAC ως το δυοπώλιο, αλλά εγώ νομίζω ότι προσπαθούν να μειώσουν τις ικανότητες που απαιτούνται για επιτυχημένη διαφήμιση και να καταστήσουν ίσο το πεδίο δράσης για τους μεγαλύτερους διαφημιστές και τους πολύ μικρούς», είπε ο Bowman.

Πρόσθεσε ακόμη ότι οι εταιρείες απλοποίησαν τον τρόπο με τον οποίο η διαφημιστές διαχειρίζονται την αγορά σε Μέσα και την πρόκληση, έτσι η Consumer Acquisition μετατοπίστηκε στο να εστιάσει στη δημιουργική αγορά και σε λογισμικό που βοηθά τους διαφημιστές να εντοπίσουν και να επιλύσουν την κούραση και τον κορεσμό του κοινού.

«Είμαστε τόσο σίγουροι για την προσέγγισή μας και για την κατεύθυνση που παίρνει η βιομηχανία που έχουμε ριζικά μειώσει το τέλος που χρεώνουμε για λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης», δήλωσε ο Bowman.

H Consumer Acquisition δεν είναι η μόνη εταιρεία που μειώνει το λογισμικό διαχείρισης σε social καμπάνιες στην αγορά της τεχνολογίας διαφήμισης. Η Marin Software μια δημόσια εταιρεία που προσφέρει λογισμικό ψηφιακού marketing για διαφημιστές και πρακτορεία, επίσης ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα μετατόπιζαν το μοντέλο τους σε μια επίπεδη αμοιβή πλατφόρμας, αντί να χρησιμοποιούν την παραδοσιακή τιμολόγηση ως ποσοστό των δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση.

«Δεν θα πήγαινα τόσο μακριά όσο να πω ότι η τεχνολογία διαφήμισης είναι νεκρή», είπε η Jessica Hasenplaugh, επικεφαλής απόκτησης χρηστών στην Wooga με έδρα το Βερολίνο, σε συνέντευξή της στο VentureBeat,

H Wooga είναι πελάτης της Consumer Acquisition αλλά η Hasenplaugh αναγνώρισε ότι τα πράγματα αλλάζουν.

«Σίγουρα θα έλεγα ότι βλέπουμε πολλή αυτοματοποίηση στη δουλειά που έχουμε ιστορικά κάνει με τα δύο μεγαλύτερα ad networks, τη Google και το Facebook», είπε.

«Εστιάζουμε σε πράγματα που μπορούν να γίνουν, όπως το να εστιάσουμε στη δημιουργία. Η δημιουργικότητα είναι ένα από τα πράγματα που δεν μπορούν να αυτοματοποιηθούν από τα μεγάλα ad networks. Υπάρχουν άλλα πράγματα που κάνουνμε, όπως η μόχλευση των δεδομένων μας, που βελτιώνεται, και η καλύτερη κατανόηση της βάσης των χρηστών μας. Βρίσκουμε πού σπαταλάμε και το εξαλείφουμε αυτό, και ασχολούμαστε με την απάτη στη διαφήμιση. Εστιάζουμε σε άλλα δίκτυα και μπορούμε να επωφεληθούμε αν επενδύσουμε λίγο χρόνο και προσπάθεια σε αυτό»

Αναγνώρισε ότι δεν χρειάζεται να φτιάξεις τόσες καμπάνιες όσες για ένα απλό παιχνίδι ή να αλλάξεις αυτές τις καμπάνιες όσο συχνά γινόταν στο παρελθόν.

Ο Bowman πιστεύει ότι κάθε εταιρεία adtech που απλά προσπαθεί να συμβαδίσει με τις δυνατότητες των εγγενών εργαλείων του Facebook και της Google, ή εκείνες που έχουν χτίσει ιδιόκτητες βελτιστοποιήσεις ή αλγορίθμους, θα δουν την αξία των λύσεών τους να πέφτει γρήγορα στο μηδέν.

«Πριν από τον Φεβρουάριο, η παλιά μας στρατηγική έτρεχε έναν μεγαλύτερο αριθμό διαφημίσεων και κάναμε περίπου 5 με 10 αλλαγές για κάθε διαφήμιση τη μέρα», είπε ο Bowman. «Αυτή η τεχνική δεν δούλεψε άλλο. Ήταν τόσο καλή όσο και κακή, καθώς απλοποιούσε ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούσαμε το Facebook”

Οι συχνές αλλαγές χρησιμοποιώντας εργαλεία τρίτων δεν ήταν πλέον αποτελεσματικές.

Ένα από τα υποπροϊόντα είναι ότι η Consumer Acquisition προσλαμβάνει περισσότερα ταλέντα που ειδικεύονται στη δημιουργική διαφήμιση αντί απλώς να εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τα δημιουργικά υλικά.

«Αυτή πρόκειται να είναι μια επιχείρηση που θα βασίζεται στον άνθρωπο για 5 ως 10 χρόνια», είπε. «Φέραμε 50 συντάκτες και τους εκπαιδεύσαμε. Για το προβλέψιμο μέλλον, οι άνθρωποι θα κάνουν τη δουλειά σε δημιουργικές αναλύσεις. Η ευκαιρία είναι να γίνουμε καλοί στη δημιουργικότητα. Η ερώτηση είναι πώς εσείς θα εξελίξετε τη δική σας δημιουργική σκέψη»

Η Hasenplaugh πρόσθεσε «Μπορεί να προσπαθήσετε να αυτοματοποιήσετε τα πράγματα. Αλλά αυτό θα ανοίξει ερωτήσεις και οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτό θα προσπαθήσουν να βρουν τις απαντήσεις. Δεν βλέπω πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαλείψει τις δουλειές μας»

Το λογισμικό AdRules της Consumer Acquisition βελτιστοποιεί τις διαδικασίες social advertising με αυτοματισμό της ροής εργασίας, δημιουργία μαζικών διαμηφίσεων, μαζική δημιουργία κοινού και δημιουργική ανάπτυξη σε κλίμακα.

Οι διαφημιστές μπορούν να μειώσουν τον χρόνο που περνούν σε απαιτητικές εργασίες –όπως το να χτίζουν διαφημίσεις και να προσαρμόζουν προσφορές και να διαχειρίζονται budgets εξαιτίας των αυτοματοποιημένων δυνατοτήτων της AdRules.

H AdRules προσφέρει επίσης δημιουργικές λύσεις αναλύσεων με αναφορές απόδοσεις που δεν είναι διαθέσιμες στα εγγενή εργαλεία της Google και του facebook. Οι διαφημιστές μπορούν να δουν εικόνες, βίντεο και γραφικά καθώς και δείκτες απόδοσης από πολλαπλές πηγές σε ένα ταμπλό. Αυτά περιλαμβάνουν API, μέτρηση συνεργατών και ιδιόκτητα δεδομένα επιχειρηματικής ευφυΐας.

Επιπλέον, για τη διατήρηση της οικονομικής απόδοσης, η πλατφόρμα μπορεί να μεταφέρει φρέσκα βίντεο και εικόνες που προέρχονται από το Creative Marketplace της.

Η Consumer Acquisition ιδρύθηκε το 2013 και οι πελάτες της έχουν χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της για να δημιουργήσουν πάνω από 300.000 βίντεο και μετρά περισσότερες από 150 εκατομμύρια εγκαταστάσεις της εφαρμογής της. Πελάτες όπως Glu Mobile, Ember Entertainment, Ford, Checkout51. Autogravity και πολλοί άλλοι.

Πηγή: venturebeat.com

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.