
Η CES, η ετήσια τεχνολογική εκπομπή που ξεκινάει στο Λας Βέγκας στις 7 Ιανουαρίου, δεν είναι απλώς η επίδειξη των πιο cool laptops, τηλεοράσεων και gadgets. Είναι επίσης καιρός για το Facebook και το Twitter να κάνουν κάποιο θόρυβο από το δικό τους.
Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης δεν είχαν ιστορικά μεγάλη παρουσία στο συνέδριο επειδή δεν είναι γνωστές για καταναλωτικές συσκευές όπως η Samsung και το κύμα των τεράστιων τηλεοράσεων της ή η Intel και τα μάρκες της. Αυτό άλλαξε τα τελευταία χρόνια καθώς οι εταιρείες αυτές επεκτείνονται πέρα από την κοινωνική δικτύωση. Το Facebook έχει στην κατοχή του τον κατασκευαστή ακουστικών εικονικής πραγματικότητας Oculus και συνεχίζει να αναπτύσσει τη σειρά των συσκευών συνομιλίας βίντεο Portal. Το Twitter, σε μια προσπάθεια να είναι περισσότερο media player, έχει χτυπήσει συνεργασίες με αθλητικά πρωταθλήματα και εταιρείες ψυχαγωγίας για να τροφοδοτήσει το chatter κατά τη διάρκεια ζωντανών εκδηλώσεων.
Αλλά αυτή η ανάπτυξη έρχεται με το Twitter και το Facebook να παλεύουν με τις ανησυχίες ότι τα κοινωνικά δίκτυα βλάπτουν τη δημοκρατία, τροφοδοτούν την παραπληροφόρηση και θέτουν σε κίνδυνο το απόρρητο των χρηστών τους. Η Cambridge Analytica έκανε τα κύματα πέρυσι, αφού το κοινό ανακάλυψε ότι συγκέντρωσε τα δεδομένα μέχρι και 87 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Το Twitter έχει επικριθεί επειδή δεν έκανε αρκετά για να καταπολεμήσει την κακοποίηση σε απευθείας σύνδεση, ειδικά εναντίον των γυναικών. Τα στελέχη αυτών των εταιρειών θα έχουν την ευκαιρία στο CES να επισημάνει τις λύσεις που διερευνούν.
Η CES είναι επίσης μια περίοδος για τα κοινωνικά δίκτυα να σκονίζουν με μάρκες και πελάτες για πιθανές νέες συνεργασίες. Και με το CES να είναι ένα σημαντικό ζωντανό γεγονός, θα δείτε σε πραγματικό χρόνο πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα για να δημιουργούν buzz για τις τελευταίες συσκευές τους.
Εδώ μπορείτε να περιμένετε από τις εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στο CES 2020:
Facebook
Μετά το σκάνδαλο Cambridge Analytica και πολλές άλλες ατυχίες, το Facebook έχει πολλή εξήγηση για να κάνει όταν πρόκειται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών.
Η εταιρεία θα συναντήσει έναν από τους μεγαλύτερους επικριτές της στο tech show: Apple. Ο Tim Cook, Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, έχει επικρίνει το Facebook πριν για να κερδίσει χρήματα από τη στόχευση των χρηστών των κοινωνικών μέσων με διαφημίσεις. Για πρώτη φορά σε 28 χρόνια, η Apple θα εμφανιστεί στο CES και θα είναι μαζί με το Facebook.
James Martin / CNET
Στις 7 Ιανουαρίου, ο υπεύθυνος προστασίας προσωπικών δεδομένων του Facebook, Erin Eagan, και η Jane Horvath, διευθύνων σύμβουλος της παγκόσμιας ιδιωτικής ζωής της Apple, προγραμματίζονται να μιλήσουν σε μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τίτλο “Ομιλητής προστασίας προσωπικών δεδομένων: Τι θέλουν οι καταναλωτές;” Η Επίτροπος FTC Rebecca Slaughter και η Procter & Gamble Global Privacy Officer, Susan Shook, είναι επίσης επικεφαλής της ομάδας.
Την ίδια ημέρα, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου, τα στελέχη του Facebook και Instagram θα συζητήσουν επίσης για το πώς οι εταιρείες αναμένουν να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους φέτος.
Ο Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και της Δημόσιας Πολιτικής, Khaliah Barnes, Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Μάρκετινγκ, Carolyn Everson, Διευθυντής Μάρκετινγκ Αντόνιο Λούσιο και Υπεύθυνος Διαιτησίας Maxine Williams προγραμματίζεται να μιλήσουν και σε άλλα πάνελ.
Το Facebook δήλωσε ότι θα ξεκαθαρίσει τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας του Oculus και τη συσκευή αναπαραγωγής βίντεο Portal. Ο ενθουσιασμός γύρω από την εικονική πραγματικότητα έχει ξεθωριάσει τα τελευταία χρόνια καθώς η βιομηχανία αγωνίζεται να πείσει τους ανθρώπους να αγοράζουν ακριβά ακουστικά με βαρύ καλώδιο. Όμως η Oculus μειώνει τις τιμές των ακουστικών VR και καθιστά ευκολότερη τη χρήση τους χωρίς ένα high-end PC.
Η εταιρεία θα έχει επίσης χώρο στο Wynn Hotel για να συναντηθεί με πελάτες και συνεργάτες μαζί με ένα θάλαμο ιδιωτικότητας. Θα είναι παρόμοιο με τα αναδυόμενα παράθυρα που έχει ανοίξει το Facebook στο παρελθόν, επιτρέποντας στους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα εργαλεία απορρήτου και τις προτιμήσεις διαφημίσεων του κοινωνικού δικτύου.
Το Facebook συνεργάζεται επίσης με συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των Lyft και Spotify, για να ξεκινήσει το νέο cryptocurrency του που λέγεται Ζυγός το 2020 – ένα θέμα που παρουσιάστηκε επίσης κατά τη διάρκεια του εμπορίου. Ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων είναι μέρος μιας 21μελής ένωσης που εποπτεύει την κρυπτογράφηση. Μερικοί από τους βασικούς αρχικούς συνεργάτες της, όπως οι Visa, Mastercard και PayPal, αποχώρησαν από την ομάδα μετά από κανονιστική εξέταση, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητα του Ζυγού.
Ο Dante Disparte, αντιπρόεδρος και επικεφαλής της πολιτικής και των επικοινωνιών του Libra Association, έχει προγραμματιστεί να μιλήσει για την κρυπτοεγχειρητικότητα στις 7 Ιανουαρίου σε μια ομιλία με τίτλο “The Libra Effect”.
Συνεργασίες στο Twitter
Το Twitter δεν διαθέτει gadgets για τους καταναλωτές, αλλά η εταιρεία έχει φέτος πιο επιθετική για να κάνει αλλαγές στον ιστότοπο των κοινωνικών μέσων και να προωθήσει ζωντανές εκδηλώσεις.
Είναι απαγορευμένες πολιτικές διαφημίσεις και διερευνά τρόπους για την καταπολέμηση περισσότερου μίσους και παρενόχλησης στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης από τον πλήρη έλεγχο του κοινωνικού δικτύου. Έχουν αναπτυχθεί λειτουργίες που επιτρέπουν στους χρήστες να κρύβουν απαντήσεις και έναν τρόπο παρακολούθησης των θεμάτων.
Στις 8 Ιανουαρίου, τα στελέχη του Twitter, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής του προϊόντος, του Kayvon Beykpour, προγραμματίζονται να μιλάνε για την εταιρική του σχέση περιεχομένου, να συνεργαστούν με τους εμπόρους και τις ενημερώσεις που κάνει στο κοινωνικό δίκτυο.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου CES, το Twitter ανακοίνωσε ότι θα ζωντανέψει μέρος από 20 παιχνίδια NBA. Η κάμερα θα επικεντρωθεί σε έναν παίκτη που ψηφίστηκε από τους χρήστες του Twitter. Περιμένετε περισσότερο από το ίδιο. Η Laura Froelich, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων περιεχομένου των ΗΠΑ, έχει προγραμματιστεί να μιλήσει στις 9 Ιανουαρίου σε μια ομιλία με τίτλο “Το μέλλον των αθλημάτων ροής”.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, το Twitter θα έχει κοινό χώρο στο The Cosmopolitan για συναντήσεις με μάρκες και πελάτες. Ένας εκπρόσωπος έθιξε την «εμπειρία εμβάπτισης» που γιορτάζει διαφορετικές βασικές στιγμές του έτους.
Πηγή: https://www.cnet.com/
Περισσοτερα αρθρα
ΣΕΚΕΕ: Πρώτος στόχος η προώθηση του ελληνικού οικοσυστήματος της καινοτομίας
Το MWC2021 με νέα πρωτοβουλία για την ευρύτερη πρόσβαση στους επαγγελματίες της ισπανικής βιομηχανίας
Aλλάζει το οικοσύστημα των startups στην Ευρώπη – H «ήρεμη» δύναμη των B2B