Fri. Feb 26th, 2021

6 από τα μεγαλύτερα προβλήματα SEO για τις μεγάλες επιχειρήσεις

Έχοντας δουλέψει περίπου σε 100 “μεγάλες” ιστοσελίδες , εννοώντας ιστοσελίδες που περιελάμβαναν πάνω από 1 εκατομμύριο σελίδες.Το SEO (search engine optimization – βελτιστοποίηση κατατάξεων στις μηχανές αναζήτησης)  για μεγάλα sites είναι ένα διαφορετικό επίπεδο από το κανονικό με 1.000 ή 10.000 σελίδες. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να μιλήσουμε για κάποια προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν και για θέματα που έχουν σχέση με το SEO.
The Biggest Issues for SEO for Large Websites

Πρέπει να κάνετε μια υπόθεση για κάθε έργο

The Biggest Issues for SEO for Large Websites

Γενικά υπάρχουν 2 ουσιαστικά θέματα

  1. Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες χρειάζεται ένα μεγαλύτερο SEO μπάτζετ. Περισσότερες σελίδες βελτιστοποιημένες, πιο τεχνική εργασία, περισσότερες συνδέσεις και περισσότερο περιεχόμενο.
  2.  Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες έχουν τόσα πολλά ενδιαφέροντα μέρη, μπορεί να είναι δύσκολο να προωθηθεί η δουλειά χωρίς να δημιουργηθεί μια υπόθεση ROI για κάθε έργο.

Όσον αφορά το σημείο 2, είναι σημαντικό να δείξουμε στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων πόση επιπρόσθετη επισκεψιμότητα θα λαμβάνουν αν φτάσουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Αν φτάσουν σε κορυφαία θέση στο Google και λάβουν το 33% των επισκέψεων για έναν όρο αναζήτησης που χρησιμοποιείται 15.000 φορές το μήνα, θα λάβουν 5.000 πρόσθετες επισκέψεις κάθε μήνα. Αν το ποσοστό μετατροπής της εταιρείας είναι 10%, τότε είναι 500 επιπλέον πελάτες κάθε μήνα. Εάν κάθε μετατροπή αξίζει 100 δολάρια σε έσοδα, τότε αυτό είναι $ 50.000 πρόσθετα έσοδα κάθε μήνα.

Πρέπει να είστε σε θέση να κάνετε μια τέτοια υπόθεση για κάθε έργο βάσει αριθμών.

Αυτό μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, ειδικά αν το έργο βελτιστοποίησης αφορά ταχύτητα σελίδας ή βελτιστοποίηση εικόνων. Ή αν πρόκειται για εκτεταμένη ανανέωση λέξεων-κλειδιών που που υπάρχει σε 100.000 σελίδες (γι ‘αυτό είναι ευκολότερο να κάνετε κάποιο είδος ποσοστού ανάπτυξης συνολικά).

Αλλά ένας έμπειρος επαγγελματίας SEO θα ξέρει πώς να επιλέγει τα σωστά έργα, να τα προβάλλει και να τα παρουσιάζει σωστά στα ενδιαφερόμενα μέρη, ώστε να μπορεί να προωθηθεί.

The Biggest Issues for SEO for Large Websites

Η Εταιρεία δεν είναι Ευέλικτη

Εάν υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που εμπλέκονται στις αποφάσεις και / ή αυτοί οι άνθρωποι φοβούνται την αλλαγή, αυτό πρόκειται να γυρίσει το SEO σας αρκετά σκαλιά πίσω.

The Biggest Issues for SEO for Large Websites

Πως το αντιμετωπίζετε;

Λοιπόν, αν υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που εμπλέκονται η μόνη επιλογή σας είναι να το εξορθολογήσετε.

Αλλά αν φοβούνται απλώς την αλλαγή ίσως να θέλετε να τους πείτε μια γρήγορη ιστορία.

Κάποτε, υπήρχε μια εταιρεία που ονομαζόταν Blockbuster. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Blockbuster είχε την ευκαιρία να αγοράσει μια άλλη εταιρεία με την επωνυμία Netflix για μόλις 50 εκατομμύρια δολάρια. Αλλά η Blockbuster αρνήθηκε να αγοράσει το Netflix. Τελικά, η Blockbuster έχασε 11 δισεκατομμύρια δολάρια, έκλεισε τα καταστήματά του και έπαψε να λειτουργεί. Σήμερα, η Netflix αξίζει περισσότερα από 40 δισεκατομμύρια δολάρια

Τι συνέβη στη Blockbuster; Η εταιρεία δεν ενέκρινε τις αλλαγές στην τεχνολογία. Είχε κολλήσει στο παλιό επιχειρησιακό μοντέλο της ενοικίασης DVD και ακόμη και σε κασέτες VHS σε ένα λιανικό περιβάλλον. Το Blockbuster θα μπορούσε να ανθίζει σήμερα, αλλά αρνήθηκε να είναι ευέλικτη.

Αυτό το είδος της ιστορίας ή μιας άλλης σαν αυτήν (κατά προτίμηση μία που σχετίζεται περισσότερο με τα έργα στα οποία εργάζεστε), θα βοηθήσει να πείσετε τους ενδιαφερόμενους να ενστερνιστούν την αλλαγή και να αποδεχτούν τις νέες στρατηγικές αναζήτησης μάρκετινγκ που είναι ο τρόπος με τον οποίο θα παραμείνουν ζωντανοί σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Υπάρχουν πάρα πολλές διαδικασίες

Αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα. Πάρα πολλές διαδικασίες ή ακόμη και “υπερβολικά” έργα.

Αυτό είναι δύσκολο γιατί αυτές οι διαδικασίες υπάρχουν για έναν λόγο.

Ο βασικός στόχος εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει το SEO έργο σας σε κάθε κύκλο ανάπτυξης. Η εταιρεία πρέπει να εργάζεται σε γρήγορους ρυθμούς για κάποια περίοδο από 15 έως 30 ημέρες και αν υπάρχει ένας σημαντικός λόγος που πρέπει να αγγίξετε τον ιστότοπο για SEO, θα πρέπει να είναι για λογισμικό ενημέρωσης.

Επίσης, ενώ το Q&A είναι σημαντικό για μεγάλους ιστοσελίδες, δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από μερικές ημέρες. Διαφορετικά, μπορεί να μην καταφέρετε τη δουλειά σας.

Εδώ είναι το ζήτημα με λίγα λόγια.

  1. Ένας υπάλληλος έρχεται με μία ιδέα για SEO.
  2. Παρουσιάζεται η ιδέα.
  3. Η διοίκηση ζητά ανάλυση ROI.
  4. Η ανάλυση ROI γίνεται.
  5. Δημιουργούνται τεχνικές προδιαγραφές.
  6. Οι τεχνικές προδιαγραφές διευκρινίζονται και επιβεβαιώνονται.
  7. Οι εργασίες ανάπτυξης γίνονται.
  8. Οι εργασίες ανάπτυξης αναθεωρούνται.
  9. Οι εργασίες ολοκληρώνονται και υποβάλλονται για την επόμενη περίοδο.
  10. Νέα έκδοση της ιστοσελίδας ανεβαίνει ζωντανά.

Κάποιος σχετικός με το SEO  για μεγάλες επιχειρήσεις θα έκανε αυτό.

  1. Παρουσιάστε την ιδέα, το ROI και τις τεχνικές προδιαγραφές
  2. Η διοίκηση θα εγκρίνει και οι προγραμματιστές θα αρχίσουν να εργάζονται
  3. Οι εργασίες ανάπτυξης θα ολοκληρωθούν και θα επανεξεταστούν
  4. Η νέα έκδοση κυκλοφορεί ζωντανή

Δείτε πόσο σημαντικό είναι ότι το SEO πήρε το χρόνο να κάνει την εργασία εκ των προτέρων;

Παλιές πλατφόρμες

Ορισμένες μεγάλες ιστοσελίδες ήταν νωχελικές για λίγο.

Αν σας ανατέθηκε να βελτιστοποιήσετε μία από αυτές τις ιστοσελίδες, ίσως βρείτε τον εαυτό σας να ασχολείται με κάποια ξεπερασμένη τεχνολογία.

Αυτό κάνει τη δουλειά σας πιο δύσκολη, αλλά όχι αδύνατη.

Τα κοινά θέματα είναι:

  • Δεν υπάρχει σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, επομένως δεν μπορείτε να τροποποιήσετε σελίδες χωρίς προγραμματιστή
  • Εργασία με ιστοσελίδες σε διαφορετικές τεχνολογίες που δεν μιλούν μεταξύ τους
  • Παλαιότερες ιστοσελίδες που δεν έχουν ρυθμιστεί για κινητά
  • Συστήματα που δεν είναι ευέλικτα και δύσκολα να προσθέσουν σύγχρονες στρατηγικές SEO.
  • Και τα λοιπά.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια νοοτροπία στην εταιρεία ότι πάντα θα βελτιώνετε την τεχνολογία σας. Είναι σαν οτιδήποτε άλλο στην επιχείρηση, πρέπει να επενδύσετε την κατάλληλη στιγμή.

Εάν βρίσκεστε πολύ πίσω, ανανεώστε το ή δείτε την ιστοσελίδα σας να πεθαίνει.

Παράλυση λόγω Ανάλυσης

The Biggest Issues for SEO for Large Websites

Η υπερβολική ανάλυση λειτουργεί σε πολλά έργα. Σίγουρα δεν είναι μοναδικό για το SEO. Αλλά είναι πολύ συνηθισμένο!

Εδώ είναι τα ζητήματα.

  • Να κολλήσετε κοιτάζοντας ένα μεγάλο κατάλογο έργων και να μην ξέρετε από που να ξεκινήσετε.
  • Να κολλήσετε προσπαθώντας να υπολογίσετε τον καλύτερο τρόπο να κάνετε ένα έργο

Βοηθάει πραγματικά να έχετε έναν τύπου διευθυντή στην ομάδα. Κάποιος που επιθυμεί να αναλάβει την ευθύνη και να προωθήσει τα πράγματα.

Ακόμα και οι απλές ενημερώσεις χρειάζονται πολύ χρόνο

Ένα από τα πιο απογοητευτικά πράγματα είναι ότι ακόμη και αν έχετε μια πολύ μικρή ενημέρωση, μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος. Θέλετε να τροποποιήσετε έναν τίτλο σε μια σελίδα, θα μπορούσε να πάρει εβδομάδες, μήνες ή και περισσότερο επειδή δεν είναι επιχειρηματική προτεραιότητα.

Μπορούμε μόνο να αφήσουμε αυτό σε αυτό.

Η άλλη πλευρά του νομίσματος: Μεγάλες Ικανότητες μεγάλων ιστοσελίδων

Μέχρι στιγμής, έχουμε αγγίξει μόνο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε καθώς προσφέρετε τις υπηρεσίες SEO σε μια εταιρεία με μια μεγάλη ιστοσελίδα. Ωστόσο, μία μεγάλη ιστοσελίδα μπορεί συχνά να κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη με διάφορους τρόπους. Στην πραγματικότητα, προτιμώ να δουλεύω σε μεγαλύτερες τοποθεσίες. Έτσι, ενώ αυτή η θέση μπορεί να φαίνεται αρνητική, είναι πραγματικά μόνο λόγω του θέματος.

Υπάρχουν τόσες ευκαιρίες!

Εδώ είναι μερικές από αυτές.

  • Έχουν εξαιρετικό domain authority. Μεγάλες ιστοσελίδες ήταν συχνά νωχελικές για λίγο. Αυτό σημαίνει ότι το πιο πιθανό είναι να έχουν καλό τομέα εξουσιοδότησης (DA). Εκτελέστε την ανάλυση Moz από τον ιστοσελίδα που βελτιστοποιείτε και πιθανότατα θα δείτε ότι η DA είναι υγιής, αν όχι ισχυρή. Αυτό θα κάνει τις προσπάθειές σας λίγο πιο εύκολες.
  • Είναι γενικά καλύτερα. Η Google τείνει να χαμογελάει σε ιστοσελίδες με χιλιάδες σελίδες ποιοτικού περιεχομένου ή προϊόντων.
  • Χρησιμοποιούν πρότυπα. Παρόλο που είναι αλήθεια ότι οι παλαιότερες ιστοσελίδες συχνά χρησιμοποιούν παλαιότερη τεχνολογία, είναι ακόμα πιθανό να χρησιμοποιήσουν κάποιο είδος τεχνολογίας προτύπων. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε απλώς να κάνετε μια αλλαγή στο πρότυπο και ότι η αλλαγή θα διανεμηθεί σε χιλιάδες σελίδες. Αυτό είναι καλό.
  • Κάνουν περισσότερα χρήματα. Οι μεγάλες ιστοσελίδες είναι μεγάλες για έναν λόγο. Έχουν πολλά να πουλήσουν ή πολύ περιεχόμενο που θέλουν να διαβάσουν οι άνθρωποι. Ως εκ τούτου, πιθανώς κερδίζουν μεγάλα ποσά για τους ιδιοκτήτες τους.
  • Έχουν καλύτερη δύναμη μάρκας. Το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες έχουν ισχυρότερα πλεονεκτήματα λόγο μάρκας σας ωφελούν για δύο λόγους. Πρώτον, καθιστά τη ζωή σας πιο εύκολη όταν πρόκειται να βαθμολογήσετε την ιστοσελίδα. Δεύτερον, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε μια επώνυμη μάρκα που μπορείτε να αναφέρετε για την εμπορία των SEO υπηρεσιών σας.

Εν κατακλείδι

Η βελτιστοποίηση μιας μεγάλης ιστοσελίδας προσφέρει ένα μοναδικό σύνολο προκλήσεων. Ωστόσο, με τη σωστή τεχνογνωσία και την άφθονη εμπειρία με τη βελτιστοποίηση μικρότερων ιστοσελίδων, αυτές οι προκλήσεις μπορούν να ξεπεραστούν. Είναι επίσης σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι οι μεγάλες ιστοσελίδες κάνουν την επαγγελματική ζωή κάποιου που παρέχει υπηρεσίες SEO ευκολότερη με πολλούς τρόπους.

 

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.