Thu. Oct 28th, 2021

18 Τρόποι να δημιουργήσεις το τέλειο LinkedIn προφίλ

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Αυτές τις μέρες, χρειάζονται περισσότερα από ένα βιογραφικό σημείωμα για να ξεχωρίσεις σε μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας. Ένα προφίλ που προσελκύει την προσοχή στον επαγγελματικό δικτυακό τόπο του LinkedIn θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.

    Ένας τρόπος για να προσελκύσετε ενδιαφέρον είναι να κερδίσετε τις εγκρίσεις για τις ικανότητες που έχετε καταχωρίσει, σύμφωνα με ένα infographic* που παράγεται από την εταιρεία αναλύσεων και εφαρμογών TruConversion . Γενικά, η συμπλήρωση όλων των πιθανών πληροφοριών θα αυξήσει την προβολή του προφίλ σας. Η λίστα των δεξιοτήτων σας κάνει το προφίλ σας 13 φορές πιο πιθανό να προβληθεί.

    Η συνέπεια είναι άλλο ένα μεγάλο ενισχυτικό. Χρειάζεται 20 δημοσιεύσεις LinkedIn κάθε μήνα για να φτάσετε το 60 τοις εκατό του κοινού σας, αλλά μόνο το 40 τοις εκατό των ατόμων στο δίκτυο χρησιμοποιούν καθημερινά το site.

    Ανατρέξτε σε άλλους χρήσιμους δείκτες – συμπεριλαμβανομένου του καλύτερου χρόνου για την ανάρτηση και της σημασίας μιας εικόνας προφίλ – στο παρακάτω infographic.

    1. Το LinkedIn είναι υπεύθυνο για πάνω από το 80% των δουλειών από κοινωνικά μέσα.τα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα φτάνουν όλα μαζί το 19,67%
    2. Το 77% των χρηστών λένε ότι το LinkedIn τους βοήθησε να βρουν υπαλλήλους και εταιρίες.Οπότε χρησιμοποιείστε συγγενικές λέξεις κλειδιά έτσι ώστε το προφίλ σας να εμφανίζεται ψηλά στην λίστα με τα αποτελέσματα αναζητήσεως.
    3. Το 76% των ερωτηθέντων βρήκαν το “Ποιος είδε το προφίλ σας” ως το ν.1 χαρακτηριστικό που οι κάτοχοι προνομιούχων λογαριασμών αφήνουν τελείως ανοιχτό. Παίρνετε 15 εισαγωγές με το βασικό προνομιούχο λογαριασμό ο οποίος είναι φανταστικός για συστατικές επιστολές.
      • Τίτλος : Φτιάξτε ένα τίτλο που να λειτουργεί σαν μια αξιόλογη πρόταση χρησιμοποιώντας ρήματα και άλλη ενεργή γλώσσα.
      • Χρησιμοποιείστε μία επαγγελματική εικόνα προφίλ :
        1. Προφίλ με εικόνες εκμαιεύουν κατά 40% μια απάντηση στο email σου.
        2. Το LinkedIn σας έχει 11 φορές περισσότερες πιθανότητες να το δουν αν προσθέσεις την εικόνα σου.
      • Προσθέστε μια φωτογραφία στο βάθος του προσωπικού σας προφίλ.
        1. Προφίλ με εικόνες εκμαιεύουν κατά 40% μια απάντηση στο email σου.
        2. Το LinkedIn σου έχει 11 φορές περισσότερες πιθανότητες να το δουν αν προσθέσετε την εικόνα σας.
      • Πληροφορίες επικοινωνίας
        1. Πρέπει να περιλαμβάνει :
          • Ηλεκτρονική διεύθυνση
          • Τηλέφωνο
          • Λογαριασμό twitter
          • Εταιρική ιστιοσελίδα
    4. Γράψτε μια μικρή και ευθύ περιγραφή για σας. Το 68,6% των χρηστών χρησιμοποιούν το LinkedIn για επανένωση με παλιούς εταιρικούς συνεργάτες.
    5. Τροποποιείστε το δημόσιο προφίλ σας. Κάνε το προσωπικό σου προφίλ να μοιάζει πιο επαγγελματικό (και πιο εύκολα να το μοιραστείς) τροποποιώντας το δημόσιο προφίλ του LinkedIn σου.
    6. Μηχανή αναζήτησης βελτιστοποίησης του προφίλ σας.Μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας για να το βρίσκουν πιο εύκολα όταν ψάχνουν στο LinkedIn για λέξεις κλειδιά που θα θέλατε να σχετίζονται με σας.
    7. Βελτιστοποιήστε το κείμενο συνδέσμου για τους συνδέσμους του blog/ιστιοσελίδας στο προφίλ σας.
      • Μπορείτε να τροποποιήσετε το κείμενο συνδέσμου στην σελίδας σας διαλέγοντας το “other” σαν επιλογή.
      •  Αν θες να ανεβάσεις τα χτυπήματα στο σύνδεσμο της ιστιοσελίδας σου,άλλαξε το κείμενο συνδέσμου στην σελίδα σας σε κάτι πιο ελκυστικό απ’ότι τις συνηθισμένες επιλογές που προμηθεύει το LinkedIn.
    8. Δώστε έμφαση στις επαγγελματικές σας ικανότητες
      • Το LinkedIn σας έχει 13 φορές περισσότερες πιθανότητες να το δουν αν προσθέσετε τις ικανότητές σας.
      • 10 εκατομμύρια εγκρίσεις δίνονται κάθε μέρα. Κατά μέσο όρο κάθε χρήστης παίρνει 5 εγκρίσεις.
      • Πάρε γρήγορα εγκρίσεις από τις διασυνδέσεις σου για τις επαγγελματικές σου ικανότητες με το να ζητάτε εγκρίσεις και να δίνετε και σε άλλους.
    9. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τμήμα έργων για να επισημάνετε προϊόντα, υπηρεσίες ή άλλα έργα.Η προσθήκη αυτής της ενότητας θα σας επιτρέψει να ονομάσετε το έργο σας και να εισάγετε μια διεύθυνση URL, οδηγώντας τον θεατή στον ιστότοπο του έργου και δημιουργώντας έτσι έναν εισερχόμενο σύνδεσμο.
    10. Για να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας μπορείτε να προσθέσετε άρθρα για σας ή γραμμένα από σας.
    11. Μπείτε σε ομάδες.βρείτε ομάδες σχετικές με την βιομηχανία ή την αγορά,στη συνέχεια να ενταχθείτε και να συμμετάσχετε ενεργά σε δύο ή τρεις από αυτές.Σας επιτρέπετε να μπείτε έως σε 50 LinkedIn ομάδες.Μόνο το 16% των μελών του LinkedIn μπορούν να μπουν στο μέγιστο αριθμό επιτρεπτών ομάδων.
    12. Μοιραστείτε τις τιμητικές διακρίσεις και τα βραβεία σας.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τομέα για να προσθέσετε τιμητικές διακρίσεις και τα βραβεία, για να βελτιώσετε το προφίλ σας για κυνηγούς ταλέντων.
    13. Δημοσιοποιήστε τα ενδιαφέροντα σας.Προσθέστε ενδιαφέροντα στο προφίλ σας για να το βελτιώσετε για λέξεις κλειδιά σχετικά με τις δραστηριότητες και τα χόμπι σας.
    14. Μπείτε σε ομάδες.Όταν σου ζητάνε να συνδεθείτε με κάποιον,χρησιμοποίησε καλύτερα το ”έχουμε κάνει δουλειές μαζί” από το “φίλοι”.Να είσαι σίγουρος ότι προσωποποιείς οτιδήποτε αιτήματα για να συνδεθείτε  με άλλα άτομα.
    15. Ασχοληθείτε με εθελοντικές εμπειρίες και οργανώσεις για να δείξετε ότι ενδιαφέρεστε. Σύμφωνα με το LinkedIn,το 42% των εργοδοτών που ερωτήθηκαν,είπαν ότι βλέπουν την εθελοντική εργασία σαν κανονική εργασιακή εμπειρία. 1 στους 5 εργοδότες που θέλουν να προσλάβουν έχουν επιλέξει έναν υποψήφιο βάση της εθελοντικής του/της εμπειρίας.
    16. Να είσαι ενεργός.40% των χρηστών του LinkedIn ελέγχουν το site σε καθημερινή βάση. Χρειάζεται τουλάχιστον 20 δημοσιεύσεις τον μήνα για να φτάσεις το 60% του κοινού του LinkedIn.
    17. Καλύτερη ώρα να κάνεις μία δημοσίευση. Η καλύτερη ώρα για μία δημοσίευση στο LinkedIn είναι την Τρίτη στις 10-11 το πρωί.Οι ανανεώσεις του LinkedIn που γίνονται στις 10πμ-2μμ διαμοιράζονται περισσότερο.

     

     

     

     

     

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality