Mon. May 29th, 2023

12 Social Media Tips για το B2B

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn δεν είναι ωφέλιμα μόνο για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη βάση πελατών, καθώς μεγάλες εταιρείες B2B μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα social media προς όφελός τους.

    Ακριβώς για αυτό το λόγο ρωτήσαμε 12 μέλη του Young Entrepreneur Council (YEC) την παρακάτω ερώτηση:

     Ποια πολιτική πρέπει να ακολουθήσει μια B2B στα social media για να έρθει σε επαφή με περισσότερους δυνητικούς πελάτες;

    1. Δημιουργία αξιόπιστου περιεχομένου

    «Τα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας προσφέρουν τη δυνατότητα να κάνετε tag άλλους λογαριασμούς. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο με μια συγκεκριμένη προοπτική και κάντε tag επιμέρους επιχειρήσεις στις οποίες στοχεύετε. Αυτός ο τρόπος είναι εξαιρετικός για να τους θυμίσετε την παρουσία σας, ή απλά να επιδείξετε το ταλέντο σας στο να κατασκευάζεται ποιοτικό και αξιόπιστο περιεχόμενο που τους αφορά.» – Andrew Namminga, Andesign.

    2. Παρέχετε πληροφορίες σύμφωνα με τις ανάγκες του κοινού στο οποίο στοχεύετε

    «Κάθε B2B διαθέτει μια πληθώρα επιλογών για να προσελκύσει και να επικοινωνήσει με ήδη υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Σε αντίθεση με το B2C, τα κοινωνικά δίκτυα στο B2B δεν θα είναι γεμάτα με viral δημοσιεύσεις. Aκόμα κι έτσι όμως είναι πολύ σημαντικό να «εξανθρωπίσετε το brand σας» και να παρέχετε μια προσωποποιημένη και δημιουργική προσέγγιση. Δημιουργήστε ηλεκτρονικά βιβλία, βίντεο και άρθρα τα οποία θα είναι γεμάτα με ποιοτικό περιεχόμενο σχετικό με τις ανάγκες του κοινού στο οποίο στοχεύετε.» – David Tomas, Cyberclick

    3. Εστιάστε στην αναγνωρισιμότητα του brand

    «Είναι εύκολα κατανοητό το γιατί ένα αστείο, εμπνευστικό ή απλά εντυπωσιακό post μπορεί να οδηγήσει στη δέσμευση περισσότερου κοινού. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καλύτερη μορφή τους, θα έπρεπε να εστιάζουν σε αυτά για τα οποία νοιάζονται πραγματικά οι χρήστες τους. Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν απαραίτητα περιοριστικό για τις πωλήσεις μιας B2B, αντιθέτως θα μπορούσε να της χαρίσει μια νέα οπτική γωνία μέσω της οποίας θα μπορούσε να παρουσιάσει τα προϊόντα της σε πελάτες με πιο ευχάριστο και στοχευμένο τρόπο.» – Curtis Thornhill, Apt Marketing Solutions

    4. Δείξτε επαγγελματισμό

    «Κάθε δυνητικός πελάτης που ψάχνει για συνεργάτη, ψάχνει στην ουσία για έναν εξειδικευμένο επαγγελματία και συχνά κάνει πολύ καλή έρευνα αγοράς προτού πραγματοποιήσει την επιλογή του. Η δημιουργία ενός σταθερά ποιοτικού περιεχομένου που θα αναδεικνύει τις αξίες της επιχείρησής σας, θα σας βοηθήσει να κρατηθείτε υψηλά στις λίστες των πελατών όταν έρθει η ώρα για να πραγματοποιήσουν την επιλογή τους. – Angela Harless, AcrobatAnt »

    5. Χρησιμοποιήστε διαφορετικά μέσα

    Εντός των social media, έχετε τη δυνατότητα χρήσης εντυπωσιακών γραφικών, βίντεο, ή blog posts μέσω των οποίων θα προβάλλεται το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Χρησιμοποιήστε τα για να μοιραστείτε περιεχόμενο το οποίο θα εξηγεί στους δυνητικούς πελάτες σας, το πως το προϊόν/υπηρεσία σας μπορεί να τους φανεί χρήσιμο και να καλύψει μια από τις ανάγκες τους ή να τους γλυτώσει χρόνο και χρήματα. Διατηρείστε μια συνεχόμενη ροή ενδιαφέροντος περιεχομένου γεμάτο με παραδείγματα των λύσεων που προσφέρετε, έτσι ώστε να μπορούν να ανατρέξουν όταν παρουσιάσουν ενδιαφερθούν για την εταιρεία σας. – Nemoy Rau, US Biometrix

    6. Κοινοποιήστε τα νέα της εταιρείας σας

    «Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα μπορεί να είναι πραγματικά ένα ισχυρό εργαλείο διαφήμισης. Τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ισχυρό δίκτυο από influencers και οργανισμούς το οποίο με τη σειρά του θα σας μετατρέψει σε έναν πραγματικό ειδικό στον τομέα της βιομηχανίας σας. Σε αυτό το μοτίβο, μπορείτε να κοινοποιείτε ενδιαφέροντα νέα της εταιρείας σας, να συμμετέχετε σε βιομηχανικά ή φιλανθρωπικά event, και να δημοσιεύετε άρθρα που θα παρέχουν σε δυνητικούς πελάτες σας όλους τους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να συνεργαστούν μαζί σας.» – Andrew Kucheriavy, Intechnic

    7. «Ακούστε» μέσα σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης

    «Υπάρχουν εκατοντάδες εργαλεία social media διαθέσιμα στην αγορά, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να δούν μέσα στα social media, να σκανάρουν συνομιλίες και να σας φέρουν πιο κοντά σε πελάτες που ήδη μιλούν για εσάς ή ρωτούν για κάποιο από τα προϊόντα σας στα social media. Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Mention ή το Brandwatch μπορείτε να απευθυνθείτε άμεσα σε εκείνους τους πελάτες μιας και έχουν, στην ουσία, ήδη ξεκινήσει τη συνομιλία μαζί σας» – Jon Tsourakis, Revital Agency, LLC

    8. Εξανθρωπιστείτε και συσχετίστε έκτακτες ειδήσεις με το brand σας

    «Οι εταιρείες B2B πρέπει να δημιουργούν και να μοιράζονται περιεχόμενο το οποίο φαίνεται να εξανθρωπίζει το brand τους στα social media. Είναι περισσότερο αποδοτικό όταν χρησιμοποιείται περιεχόμενο που μοιάζει σαν να αφηγείται μια ιστορία που υποστηρίζει το brand σας και αναδεικνύει τις αξίες ή το όραμα της εταιρείας σας. Επίσης, ανακαλύψτε έναν τρόπο μέσα από τον οποίο θα  συνδέσετε έκτακτες ή δημοφιλείς ειδήσεις με το brand σας. Τα νέα ταξιδεύουν πιο γρήγορα στα social media και μπορούν να φέρουν το brand σας στο προσκήνιο.» – Peter Boyd, PaperStreet Web Design

    9. Αναγνωρίστε αυτό που σας συνδέει με το κοινό σας

    «Το επίπεδο δεξιοτήτων και η η φήμη, αδιαμφισβήτητα παίζουν σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία B2B. Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να συνεργάζονται με εκείνους που συμπαθούν και μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Παρατηρείστε τους στόχους σας και προσπαθήστε να εντοπίσετε ομοιότητες στις κοινοποιήσεις σας. Έπειτα κοινοποιήστε περισσότερο περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους.» – Megan Smith, Brownstone PR

    10. Δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης

    «Έχετε ψάξει ποτέ το Facebook Page μιας επιχείρησης προκειμένου να δείτε πόσο ενεργό είναι, και με αυτό τον τρόπο να βγάλετε συμπέρασμα για την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρει; Αυτός ο τρόπος έρευνας είναι αρκετά συχνός στη σύγχρονη εποχή, κάτι το οποίο αδυνατούν να καταλάβουν πολλές επιχειρήσεις. Η απλή κατοχή μιας σελίδας στο Facebook δεν είναι αρκετή. Αντιθέτως, πρέπει να χρησιμοποιείται σε καθημερινή συχνότητα σαν μια πλατφόρμα για το χτίσιμο της εμπιστοσύνης και την υποστήριξη του UVP. Σε διαφορετική περίπτωση, οι υποψήφιοι πελάτες σας μπορεί να προχωρήσουν παρακάτω.» – Wesley Mathews, High Level Marketing

    11. Χρησιμοποιήστε έρευνες για να αποκτήσετε πρόσβαση σε νέους πελάτες

    «Μιας και τα social media αφορούν κατά ένα μεγάλο μέρος το διαμοιρασμό απόψεων, μια καλή ιδέα που θα μπορούσε να αξιοποιήσει αυτή την τάση θα ήταν η διεξαγωγή ερευνών (surveys), οι οποίες μέσα από την καλύτερη επικοινωνία και κατανόηση θα μπορούσαν να σας φέρουν πιο κοντά σε νέους πελάτες. Με αυτό τον τρόπο, όχι μόνο θα γνωρίζετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας, αλλά θα έχετε πρόσβαση και σε μια λίστα με ονόματα και στοιχεία επικοινωνίας που μπορεί να σας χρησιμεύσουν αργότερα.» – Murray Newlands, Due.com

    12. Κάνετε πραγματικές συζητήσεις

    «Σε πολύ συχνές περιπτώσεις, ξεχνάμε ότι τα social media, στον πυρήνα τους, είναι ένα ακόμα εργαλείο που προσφέρεται για συζήτηση και αλληλεπίδραση. Ακριβώς για αυτό το λόγο, μια έξυπνη ιδέα θα ήταν να αρχίσετε να επενδύετε ξεκινώντας συνομιλίες ένας προς έναν με άτομα που θέλετε να κρατήσετε επαφή. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να δημιουργήσετε προσωπικές λίστες στο Twitter βάση ονομάτων λογαριασμών ή λέξεις κλειδιών μέσω των οποίων θα ξεκινήσετε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα.» – Alyssa Conrardy, Prosper Strategies.

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality