Sun. Jan 19th, 2020

Το Facebook δεν καταφέρνει να πείσει τους νομοθέτες ότι πρέπει να παρακολουθεί τη θέση σας ανά πάσα στιγμή

Το Facebook είπε σε δύο γερουσιαστές γιατί παρακολουθεί τις τοποθεσίες των χρηστών ακόμη και όταν οι υπηρεσίες παρακολούθησης τους είναι απενεργοποιημένες. Οι νομοθέτες λένε τώρα ότι το Facebook πρέπει να παρέχει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους.

Το Facebook απάντησε σε μια ερώτηση του Sen. Josh Hawley, R-Mo., Και του Sen. Chris Coons, D-Del., Ο οποίος ζήτησε από τον περασμένο μήνα το Facebook να «σεβαστεί» τις αποφάσεις των χρηστών να διατηρήσουν τις τοποθεσίες τους ιδιωτικές. Σε επιστολή της 12ης Δεκεμβρίου που κυκλοφόρησε την Τρίτη, το Facebook εξήγησε πώς είναι σε θέση να εκτιμήσει τις τοποθεσίες χρηστών που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση διαφημίσεων ακόμη και όταν έχουν επιλέξει να απορρίψουν την παρακολούθηση τοποθεσίας μέσω του λειτουργικού συστήματος του smartphone.

Το Facebook δήλωσε ότι ακόμη και όταν η εντοπισμένη τοποθεσία είναι απενεργοποιημένη, μπορεί να συναγάγει τις γενικές τοποθεσίες των χρηστών από ενδείξεις περιβάλλοντος όπως τις τοποθεσίες που επισημαίνουν στις φωτογραφίες καθώς και τις διευθύνσεις IP των συσκευών τους. Παρόλο που τα δεδομένα αυτά δεν είναι τόσο ακριβή όσο το Facebook θα συλλέγει με ενεργοποιημένη την παρακολούθηση τοποθεσίας, η εταιρεία δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τις πληροφορίες για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της ειδοποίησης των χρηστών όταν οι λογαριασμοί τους έχουν αποκτήσει πρόσβαση σε ένα ασυνήθιστο μέρος και τον περιορισμό της διάδοσης ψευδών πληροφοριών.

Το Facebook αναγνώρισε επίσης ότι στοχεύει διαφημίσεις με βάση τις περιορισμένες πληροφορίες τοποθεσίας που λαμβάνει όταν οι χρήστες απενεργοποιούν ή περιορίζουν την παρακολούθηση. Το Facebook δεν επιτρέπει στους χρήστες να απενεργοποιούν τις διαφημίσεις βάσει τοποθεσίας, αν και επιτρέπει στους χρήστες να εμποδίζουν το Facebook από τη συλλογή της ακριβούς τοποθεσίας τους, γράφει η εταιρεία.

“Από αναγκαιότητα, σχεδόν όλες οι διαφημίσεις στο Facebook στοχεύουν με βάση την τοποθεσία, αν και οι διαφημίσεις συνήθως απευθύνονται σε άτομα με συγκεκριμένη πόλη ή κάποια μεγαλύτερη περιοχή”, γράφει η εταιρεία. “Διαφορετικά, οι άνθρωποι στην Ουάσιγκτον, Δ. Κ. Θα λάβουν διαφημίσεις για υπηρεσίες ή εκδηλώσεις στο Λονδίνο και αντίστροφα.”

Hawley, ένας συχνός επικριτής τεχνολογίας, tweeted την επιστολή, λέγοντας ότι έδειξε Facebook “το παραδέχεται. Απενεργοποιήστε τις “υπηρεσίες εντοπισμού θέσης” και θα εντοπίσουν τη θέση σας για να κερδίσουν χρήματα (αποστέλλοντάς σας διαφημίσεις). Δεν υπάρχει εξαίρεση. Δεν υπάρχει έλεγχος των προσωπικών σας πληροφοριών. Αυτό είναι Big Tech. Και γι ‘αυτό το Κογκρέσο πρέπει να αναλάβει δράση. ”

“Εκτιμώ τις προσπάθειες του Facebook να ενημερώσει τους χρήστες σχετικά με τις επιλογές απορρήτου τους. Ωστόσο, ανησυχώ για το γεγονός ότι αυτές οι προσπάθειες είναι ανεπαρκείς και μάλιστα παραπλανητικές όσον αφορά το πώς επεξεργάζεται στην πραγματικότητα το χρήστη δεδομένα του χρήστη “, δήλωσε ο Coons σε δήλωση. “Στην απάντησή τους στην επιστολή μας, το Facebook επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος για τους χρήστες να εμποδίσουν το Facebook να χρησιμοποιήσει την τοποθεσία του και να του εμφανίσει διαφημίσεις με βάση αυτές τις πληροφορίες, ακόμα και όταν η πρόσβαση στην τοποθεσία έχει απενεργοποιηθεί. Το Facebook ισχυρίζεται ότι οι χρήστες έχουν τον έλεγχο της ιδιωτικής τους ζωής, αλλά στην πραγματικότητα δεν δίνεται στους χρήστες η δυνατότητα να σταματήσουν το Facebook από τη συλλογή και τη δημιουργία εσόδων από τις πληροφορίες τοποθεσίας τους. Ο αμερικανικός λαός αξίζει να γνωρίζει πώς οι εταιρείες τεχνολογίας χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους και θα συνεχίσω να εργάζομαι για την εξεύρεση λύσεων για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των Αμερικανών ».

 

Πηγή : https://www.cnbc.com/

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.