Fri. Feb 26th, 2021

Συνδυασμός μέσων κοινωνικής δικτύωσης,Chat,πίστης και CRM για χρήσιμα πελατειακά δεδομένα

“Γνωρίστε το κοινό σας” Είναι ένα απλό και προφανές μότο για κάθε επιτυχημένη επιχείρηση. Αυτό που δεν είναι τόσο απλό και προφανές είναι ακριβώς πώς να γνωρίσετε τους πελάτες, ειδικά όταν όλο και περισσότεροι από αυτούς ξοδεύουν το χρόνο τους σε κοινωνικά μέσα και εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπου είναι ουσιαστικά ανώνυμα με τον οργανισμό. Με τους καταναλωτές να περνούν κατά μέσο όρο δύο ώρες (και να αυξάνονται) κάθε μέρα στα social media, καθώς οι έμποροι γνωρίζουν όλοι ότι αυτές οι πλατφόρμες είναι πλούσιες πηγές δεδομένων των πελατών που περιμένουν να εξορύσσονται για καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες, Με τη σειρά μας επιτρέποντας να προσφέρουμε μεγαλύτερη αξία στους πελάτες.

Τα κοινωνικά μέσα είναι πλούτος

Ενώ πολλές εταιρείες διεξάγουν κοινωνική ακρόαση για να κατανοήσουν τι λένε οι πελάτες σχετικά με αυτές online, οι πληροφορίες αυτές είναι ανώνυμες και δίνουν στους έμπορους μόνο τη μεγαλύτερη αίσθηση εικόνας για το καταναλωτικό κλίμα. Αντίθετα, ως έμποροι έχουμε πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων CRM (Customer Relationship Management) και πιστότητας, οι οποίες παρέχουν μια εξαιρετικά λεπτομερή εικόνα των δαπανών πελατών, των ποσοστών ανταπόκρισης και των πωλήσεων. Εάν οι έμποροι μπορούν να παντρευτούν τα πλούσια δεδομένα που προέρχονται από τα κοινωνικά μέσα με τα λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία που υπάρχουν σε εσωτερικές βάσεις δεδομένων, θα έχουν έναν πολύ δυνατό συνδυασμό για την καλύτερη κατανόηση των επιθυμιών και των αναγκών των πελατών, για να μην αναφέρουμε μια πολύ λεπτότερη κατανόηση του Απαντά σε ποιες προσπάθειες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Συγκεκριμένα, τα κοινωνικά δεδομένα δείχνουν τι λένε οι τρέχοντες πελάτες μεταξύ τους – και στους δυνητικούς πελάτες – για μια επιχείρηση ή προϊόν και ποια κανάλια κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν τις εμπειρίες τους. Παρόλο που τα δεδομένα αυτά προσφέρουν υποκειμενική πρόσβαση στη νοοτροπία των πελατών, η μέτρηση των κοινωνικών μέσων γίνεται πέρα από τις παραδοσιακές μετρήσεις ματαιοδοξίας, όπως “Αγαπημένα” και “Ακολουθήστε”, σε ένα σημείο όπου ο κατακερματισμός του κοινού μπορεί να συμβεί με ουσιαστικό τρόπο και η πραγματική απόδοση επένδυσης να υπολογιστεί.

Με την ενσωμάτωση των δύο πηγών δεδομένων, οι έμποροι λαμβάνουν το καλύτερο και των δύο κόσμων, μια πληθώρα πληροφοριών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις καταναλωτών από υπάρχοντα δεδομένα. Οι έμποροι μπορούν να διαχειριστούν με διακριτικό τρόπο τις πληροφορίες των πελατών τους για να βελτιώσουν και να βελτιώσουν τις μελλοντικές εκστρατείες μάρκετινγκ, προσφέροντας στους πελάτες τους αυτό που πραγματικά θέλουν και χρειάζονται, εκπληκτικά και ευχαριστώντας τους κατά μήκος του δρόμου, οδηγώντας ακόμα περισσότερη ανάπτυξη για το εμπορικό σήμα.

By integrating the two data sources, marketers get the best of both worlds, a wealth of information that can be used to gain valuable consumer insights from existing data. Marketers can discreetly mine customer information to fine tune and improve future marketing campaigns, providing customers with what they truly want and need, surprising and delighting them along the way, driving even more growth for the brand.

Πως να ενώσετε πηγές δεδομένων

Όλα αυτά τα οφέλη μπορούν να επιτευχθούν συνδέοντας τα κοινωνικά αναγνωριστικά των πελατών με τη βάση δεδομένων των εταιρικών πελατών. Οι κορυφαίοι οργανισμοί συχνά «κοινωνικοποιούν» ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο στέλνουν στη βάση δεδομένων τους για πιστούς πελάτες, με ενσωματωμένη κοινωνική ώθηση. Μόλις ενεργοποιηθεί το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα προτιμώμενα κοινωνικά δίκτυα του πελάτη, οι έμποροι μπορούν να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή σε μια ανταλλαγή κοινωνικής αξίας, η οποία θα δημιουργήσει ακόμα πιο στοχοθετημένα δεδομένα.

Μόλις συνδεθούν, οι έμποροι μπορούν να ξεπεράσουν απλά να ακούν κοινωνικές συνομιλίες και να ακολουθούν συγκεκριμένες ενέργειες κοινωνικών μέσων που έχουν ληφθεί, όπως είναι οι ειδικές μάρκες, οι φωτογραφίες, οι σύνδεσμοι και άλλα που μοιράζονται. Τα εμπορικά σήματα μπορούν επίσης να καθορίσουν κανόνες όπως η γεωγραφική κάλυψη, η συχνότητα και η επιρροή, ώστε να ανταποκρίνονται αυτόματα και αμέσως σε αυτές τις ενέργειες. Είτε αυτοματοποιημένοι είτε μετριοπαθείς, οι έμποροι μπορούν να συλλέγουν ενεργά παλιές γνώμες σχετικά με τις συνήθειες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, την εμπλοκή και τη μετατροπή των καταναλωτών.

Τι να κάνετε με τα δεδομένα?

Ενώ υπήρξε μια έκρηξη προμηθευτών που παρέχουν τρόπους για τους εμπόρους να αποκτήσουν πολύτιμα στοιχεία διορατικότητας, ένα κομμάτι που έχει ξεπεραστεί για πολλούς εμπόρους είναι τι να κάνει με τα δεδομένα. Οι κορυφαίοι οργανισμοί συνδέουν τις προσφάτως συνδεδεμένες κοινωνικές τους μέσων ενημέρωσης και τις προσπάθειες βάσης δεδομένων για να προσαρμόσουν προσφορές ειδικά για το κοινό τους, χρησιμοποιώντας εργαλεία αυτοματοποίησης των κοινωνικών μέσων και εμπιστοσύνη για εμπλοκή σε κλίμακα.

Με το συνδεδεμένο κοινωνικό αναγνωριστικό, οι καταναλωτές αποκτούν ένα τηλεχειριστήριο για μετατροπή μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι επιχειρηματίες που σκέπτονται στο μέλλον χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να προωθήσουν τα προγράμματα αφοσίωσής τους, επιβραβεύοντας τους κοινωνικά ενεργούς πελάτες για τη συμμετοχή τους, την υπεράσπιση και τα έτοιμα μέσα που δημιουργούν για το εμπορικό σήμα.

Για παράδειγμα, ένας έμπορος λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών που συνδέει τη βάση δεδομένων πιστότητας με τα αναγνωριστικά κοινωνικών μέσων των πελατών του, έχει διαπιστώσει από το πρόγραμμα μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που βασίζεται στην εμπιστοσύνη ότι τα συνδεδεμένα μέλη του αγοράζουν δύο φορές συχνότερα από τα μη συνδεδεμένα μέλη. Και ένας ξενοδόχος που έκανε το ίδιο πράγμα διαπίστωσε ότι τα συνδεδεμένα μέλη του ξόδεψαν κατά 75% περισσότερο από το μέσο μέλος σε ένα συγκεκριμένο έτος. Έχουν επίσης 2 φορές περισσότερες αγορές από το μέσο μέλος την ίδια χρονική περίοδο.

Με τη σύνδεση των κοινωνικών αναγνωριστικών με τη βάση δεδομένων πιστότητας ή / και CRM (Customer Relationship Management), από τη στιγμή που οι σκοτεινές και ανώνυμοι κοινωνικοί άνθρωποι έχουν πλέον νόημα, αναγνωρίσιμοι πελάτες που μπορούν να κατανοηθούν ξεχωριστά και συνολικά και να ανταποκρίνονται σε κλίμακα. Η σύνδεση μεταξύ των κοινωνικών αναγνωριστικών στοιχείων και της βάσης δεδομένων των πελατών δεν είναι προαιρετική εάν μια επωνυμία θέλει να κατανοήσει πραγματικά πώς φτάνουν τα κοινωνικά μέσα στο κοινό τους, πώς οι κοινωνικές δραστηριότητες των πελατών επηρεάζουν άλλους πελάτες και να ποσοτικοποιήσουν πραγματικά την ROI των κοινωνικών μέσων με βάση την εμπλοκή πελατών, Τελικά ξοδέψετε. Πράγματι, όπως έδειξαν παραδείγματα από ηγέτες της βιομηχανίας, οι έμποροι που συνδέουν την κοινωνική, τη συζήτηση, την πίστη και το CRM (Customer Relationship Management) ενισχύουν τις εμπειρίες των πελατών τους και επωφελούνται από μεγαλύτερη αφοσίωση, υπεράσπιση και άμεσες επιπτώσεις στην κορυφή.

 

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.