
Πιστεύουμε πως ίσως δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τις στιγμές απελπισίας που μπορεί να συνοδεύουν την έλλειψη επιλογών υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών. Περιμένοντας ώρες ή ακόμα και μέρες μόνο για απαντήσεις (και όχι σίγουρα λύσεις) στα ερωτήματα ή τα προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίζετε, μπορούν να αγανακτίσουν ακόμη και τον πιο υπομονετικό χρήστη. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι ιδιαίτερα…
Περισσοτερα αρθρα
ΣΕΚΕΕ: Πρώτος στόχος η προώθηση του ελληνικού οικοσυστήματος της καινοτομίας
Δέσμευση των εργαζομένων: τι είναι και ποια η σημασία της για την επιχείρησή σας
Τα πλεονεκτήματα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σε λιγότερο από 3 λεπτά! (Βίντεο)