Το νέο ΔΣ του Συνδέσμου προέκυψε μετά από τη Γενική Συνέλευση των μελών του, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Απριλίου 2021.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα και απαρτίζεται από τους:
- Γιώργο Μαρκατάτο (Διευθύνων Σύμβουλος, Regate) – Πρόεδρος
- Μάνο Μακρομάλλη (Συν-ιδρυτής, Excelon) – Αντιπρόεδρος
- Παναγιώτη Τσαντήλα (Ιδρυτής, Palo Services) – Γενικός Γραμματέας
- Σπύρο Καράμπαμπα (Ιδρυτής, Solve) – Μέλος
- Δημήτρη Κολοκοτρώνη (Διευθύνων Σύμβουλος, Fasmetrics) – Μέλος
- Χρήστο Πέτσα (Διευθύνων Σύμβουλος, Modulus) – Μέλος
- Γιώργο Κουρή (Διευθύνων Σύμβουλος, DataConsulting) – Αναπληρωματικό Μέλος
«Το νέο διοικητικό συμβούλιο αναλαμβάνει σε μια ιδιαίτερη εποχή όπου η καινοτομία των μελών μας πάνω στις mobile τεχνολογίες βοήθησε πολλές επιχειρήσεις να ξεπεράσουν τις πρωτόγνωρες συνθήκες μιας παγκόσμιας πανδημικής κρίσης. Ταυτόχρονα με την έλευση του 5G στη χώρα μας ο ρόλος του ΣΕΚΕΕ αναβαθμίζεται, οπότε στους ερχόμενους μήνες σχεδιάζουμε να υλοποιήσουμε μία σειρά από δράσεις, προκειμένου να αναδείξουμε τη σημασία του κλάδου και την εξωστρέφεια των μελών του ΣΕΚΕΕ», ανέφερε ο νέος Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιώργος Μαρκατάτος.
Ο ΣΕΚΕΕ ιδρύθηκε το 2010 από 32 επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας. Σήμερα εκπροσωπεί έναν δυναμικό κλάδο με περισσότερες από 75 εταιρείες, που απασχολούν περί τους 4.000 εργαζομένους, μεταξύ των οποίων 1.000 επιστήμονες υψηλής ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Οι εταιρείες-μέλη του Συνδέσμου έχουν συνολικό κύκλο εργασιών περί τα 400 εκατ. ευρώ και διαθέτουν παρουσία σε 40 χώρες.
Οι δραστηριότητές τους εκτείνονται από την ανάπτυξη εφαρμογών, που απευθύνονται στους τελικούς χρήστες, και τις υπηρεσίες στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, μέχρι την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών επικοινωνίας, περιεχομένου και εφαρμογών, mobile marketing, κ.ά.
Πηγή: Reporter.gr
Περισσοτερα αρθρα
ΣΕΚΕΕ: Πρώτος στόχος η προώθηση του ελληνικού οικοσυστήματος της καινοτομίας
Το MWC2021 με νέα πρωτοβουλία για την ευρύτερη πρόσβαση στους επαγγελματίες της ισπανικής βιομηχανίας
Aλλάζει το οικοσύστημα των startups στην Ευρώπη – H «ήρεμη» δύναμη των B2B