Thu. Oct 28th, 2021

Μεγάλες επιχειρήσεις που δεν είναι έμπειρες στο SEO

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

    Σε συνεργασία με το


    Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

    Υπήρχαν στιγμές που οι online πωλητές είχαν σκοπό να  βοηθήσουν τις ιστοσελίδες τους να εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα τον μηχανών αναζήτησης. Στην τελική, αυτές οι λίστες ήταν δωρεάν διαφήμιση. Οπότε γεννήθηκε η εκπαίδευση στην βελτιστοποίηση κατατάξεων στις μηχανές αναζήτησης(SEO) σχεδιάζοντας ιστοσελίδες ώστε να εμφανίζονται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης του Google και του Bing.

    Ωστόσο, φαίνεται ότι το SEO είναι υπέρ των πολλών μεγάλων επιχειρήσεων, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Clutch. Πολλοί διαπιστώνουν ότι η αύξηση των φυσικών αποτελεσμάτων αναζήτησης διαρκεί πάρα πολύ, ενώ άλλες μορφές διαδικτυακής διαφήμισης – συμπεριλαμβανομένης της αμοιβής για τις διαφημίσεις που όλο και περισσότερες σελίδες προτιμούν- προσφέρουν ταχύτερα αποτελέσματα.

    Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης-η τέχνη της δημιουργίας ιστοσελίδων εμφανίζεται ψηλότερα σε φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης στις συνδέσεις Google και Bing με άλλες μορφές μάρκετινγκ όπως τα κοινωνικά μέσα, το μάρκετινγκ περιεχομένου και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αυτό αποτελεί μια σημαντική στρατηγική για τις επιχειρήσεις.

    Μόνο το 47% των 500 επαγγελματιών μάρκετινγκ που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν SEO. Η Clutch πραγματοποίησε έρευνα σε υπαλλήλους εταιρειών με περισσότερους από 500 υπαλλήλους, με το 33% των απαντήσεων να προέρχονται από εταιρείες B2B και οι υπόλοιπες από επιχειρήσεις B2C. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ Μαρτίου και Απριλίου 2016.

    Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι οι έμποροι θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στο SEO, λόγω της σύνδεσής του με άλλες μορφές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

    Ο σύγχρονος SEO αφορά την εμπειρία των πελατών και τη συνεργασία με άλλα κανάλια μάρκετινγκ”, λέει ο Dan Golden, πρόεδρος και επικεφαλής της έρευνας στο πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ Be Found Online. “Το περιεχόμενο SEO και το περιεχόμενο των πελατών δεν είναι ξεχωριστά σιλό. Το περιεχόμενο πρέπει να δημιουργηθεί τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. ”

    Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι εταιρείες τείνουν να ευνοούν τα κανάλια μάρκετινγκ που παράγουν ταχύτερα αποτελέσματα. Το 22% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα κάνουν την τηλεόραση το πιο προτιμώμενο κανάλι τους επόμενους έξι έως δώδεκα μήνες. Μόνο το 5% δήλωσε την πληρωμένη αναζήτηση και το 4% δήλωσε το SEO.

    Ακολουθούν τα ποσοστά των ερωτηθέντων που επικαλούνται το προτιμώμενο κανάλι marketing τους:

     

    • Τηλεόραση, 22%
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, 16%
    • Ιστοσελίδες, 12%
    • Εκδηλώσεις, 7%
    • Τυπωμένο, 5%
    • Πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης, 5%
    • Direct mail, 5%
    • Email, 5%
    • Δημόσιες σχέσεις, 5%
    • Βελτιστοποίηση κατατάξεων μηχανών αναζήτησης, 4%
    • Τηλεφωνική διαφήμιση, 3%
    • Ραδιόφωνο, 3%
    • Διαφημίσεις προβολής,3%
    • Εφαρμογή κινητού, 3%
    • Marketing περιεχομένου, 2%

    Μπορεί να είναι δύσκολο για τις μεγάλες επιχειρήσεις να αποδείξουν την αξία του μάρκετινγκ αναζήτησης και να βρουν πόρους γι ‘αυτό, λέει η μελέτη. Πολλές μεγάλες εταιρείες δεν διαθέτουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό για SEO, διότι μπορεί να χρειαστεί διέλευση πόρων και χρόνου από το Ι.Τ., το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. “Κάθε εταιρεία γνωρίζει ότι χρειάζονται SEO σε μακροπρόθεσμη βάση, αλλά οι προϋπολογισμοί τείνουν να ακολουθούν τα κανάλια που οδηγούν στη ζήτηση, τα οποία θα ανταποκρίνονται καλύτερα στους βραχυπρόθεσμους στόχους. Το SEO είναι μια προσπάθεια μακράς διαδρομής επικεντρωμένη στην τελική κυριαρχία των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης “, λέει ο Golden .

    Όταν πρόκειται για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι με το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, το 18% λέει ότι αγωνίζονται να δείξουν απόδοση επένδυσης. “Το SEO πρέπει να ασχοληθεί με τους αλγόριθμους του Google και του Bing, οπότε είναι πιο δύσκολο να πούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα”, λέει ο Dave Rohrer, ιδρυτής της εταιρίας marketing North Side Metrics. “Με πληρωμένες διαφημίσεις, μπορούμε να πληρώσουμε ένα συγκεκριμένο ποσό για κλικ και να δούμε ποιο ποσοστό μετατρέπεται σε μόλυβδο ή πώληση. SEO είναι πιο δύσκολο να μετρηθεί και, ως εκ τούτου, πιο δύσκολο να προϋπολογισμό για. ”

    Οι έμποροι λένε επίσης ότι έχουν αναβληθεί από τα προκαταβολικά έξοδα που συνδέονται με την αύξηση της προβολής στα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης και είναι δύσκολο να βρεθεί η τεχνογνωσία SEO. Ακολουθούν τα ποσοστά των ερωτηθέντων που παραθέτουν αυτά τα ή άλλα ζητήματα ως τα πιο σημαντικά:

    • Παροχή επιστροφής επένδυσης, 18%
    • Εύρεση αξιόπιστου πρακτορείου ή συμβούλου, 14%
    • Προκαταβολικά κόστοι, 13%
    • Διαχείριση πλατφόρμων ζήτησης marketing(DMP), 13%
    • τεχνικές ικανότητες, 13%
    • Συνεχίζουν με τις καλύτερες προπονήσεις, 10%
    • Βρίσκει εργαλεία και λύσεις για τις ανάγκες, 10%
    • Δημιουργεία, 9%

    Οι έμποροι βρήκαν διαφορετικούς τρόπους μέτρησης της επιτυχίας του SEO, με τον όγκο κυκλοφορίας να αναφέρεται ως η σημαντικότερη μέτρηση από το 28% των ερωτηθέντων. Αλλά δεν βλέπει κανείς την κυκλοφορία ως τη βασική μετρική που δείχνει η έρευνα. “Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικές μετρήσεις από τον όγκο επισκεψιμότητας για τους περισσότερους ιστότοπους”, λέει ο Stoney deGeyter, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας μάρκετινγκ Pole Position Marketing. “Είμαι έκπληκτος οδηγεί και οι μετατροπές δεν ήταν στην κορυφή της λίστας. Η κυκλοφορία χωρίς μετατροπές είναι αρκετά άσκοπη. “Οι οδηγήσεις και οι μετατροπές ήρθαν στο δεύτερο πίσω από την κυκλοφορία καθώς οι μετρικοί έμποροι είδαν το πιο σημαντικό στη μέτρηση της επιτυχίας τους στο SEO.

    Ακολουθούν τα ποσοστά των ερωτηθέντων που επικαλούνται τον καλύτερο τρόπο μέτρησης του SEO:

    • ροή επισκεψημότητα: 28%
    • Προμήθειες και μετατροπές: 23%
    • Onsite engagement: 19%
    • Κατάταξη λέξεων-κλειδιά: 16%
    • Εμφανίσεις, ευαισθητοποίηση, συναίσθημα: 15%

    (Τα ποσοστά δεν έχουν σαν άθροισμα το 100 λόγω των στρογγυλοποιήσεων)

    Οι έμποροι βλέπουν τελικά τη δημιουργία του περιεχομένου ως τη σημαντικότερη τακτική για την ενίσχυση όχι μόνο των καταχωρίσεών τους στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και της επιτυχίας ολόκληρης της στρατηγικής μάρκετινγκ τους, σύμφωνα με τη μελέτη. “Οι προοδευτικές εταιρείες δεν παράγουν περιεχόμενο ειδικά για το SEO, ενσωματώνουν SEO στο περιεχόμενό τους”, λέει ο Kara Alcamo, αντιπρόεδρος της ψηφιακής στο πρακτορείο μάρκετινγκ R2i. “Ένα κομμάτι περιεχομένου πρέπει πάντα να συνδέεται με μια μεγαλύτερη εκστρατεία μάρκετινγκ”, δήλωσε το 34% των ερωτηθέντων ότι η δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου θα είναι η τακτική SEO που προτιμούν κατά το επόμενο έτος. Ακολουθούν οι προτεραιότητες SEO των ερωτηθέντων:

    • Δημουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου που βγάζει λινκς34%
    • Επιτόπια και τεχνική SEO: 28%
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης να υποστηρίζουν το SEO: 20%
    • Τοπική αναζήτηση: 14%
    • Γράψτε σαν επισκέπτης σε άλλα sites: 3%

    (Τα ποσοστά δεν έχουν σαν άθροισμα το 100 λόγω των στρογγυλοποιήσεων)

     

    Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

      Σε συνεργασία με το


      Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας. 

      ATProduct - Brands with personality