Fri. Feb 26th, 2021

Η Coca-Cola αποκαλύπτει την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης για αυτόματους πωλητές

Θα σας παρακαλέσουμε να προσπεράσουμε τα αστεία περί ζαχαρούχου νερού. Ως υπερδύναμη στην βιομηχανία των αναψυκτικών, η Coca-Cola έχει καταστήσει την τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως κεντρικό τμήμα του τεχνολογικού τοπίου της. Τώρα, έχουν και μια νέα προσθήκη.

Στο MB 2017, ο Greg Chambers, ο παγκόσμιος διευθυντής της ψηφιακής καινοτομίας στην Coca-Cola, ανέβηκε στη σκηνή για να αποκαλύψει κάποια νέα για το AI. Η εταιρεία πουλάει τώρα προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως (10.000 ποτά της Coca-Cola καταναλώνονται κάθε δευτερόλεπτο σε όλο τον κόσμο). Ο Chambers εξήγησε πως το AI πρόκειται να τροφοδοτήσει τις μηχανές αυτόματης πώλησης της επόμενης γενιάς.

Μπορεί να έχετε ήδη παρατηρήσει πώς τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης έχουν αναβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια όταν πηγαίνετε σε μια ταινία. Για παράδειγμα, μερικά θέατρα διαθέτουν μια μηχανή αυτόματης πώλησης που χρησιμοποιεί ένα διανομέα, αλλά σας επιτρέπει να επιλέξετε από πολλαπλά προϊόντα Coca-Cola χρησιμοποιώντας μια πολύχρωμη οθόνη αφής. Είναι διασκεδαστικό στη χρήση και λέγετε ότι είναι μόνο η αρχή.

“Ο στόχος μου είναι να επεκτείνουμε τα όρια μας και να προωθήσουμε τη μάρκα προς τα εμπρός”, δήλωσε ο Chambers. “Το ΑΙ είναι η βάση για όλα όσα κάνουμε. Δημιουργούμε έξυπνες εμπειρίες. Το AI είναι ο πυρήνας που τροφοδοτεί όλη αυτήν την εμπειρία. ”

Ο Chambers πιστεύει ότι ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα σήμερα είναι ότι δεν μπορούσαν να σερβίρουν δύο ποτά σε μια μηχανή αυτόματης πώλησης. Η εφαρμογή, η οποία ξεκινάει σε περίπου δύο εβδομάδες σε πανεπιστήμια των Η.Π.Α. και σε τοποθεσίες γύρω από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, θα σας επιτρέψει να παραγγείλετε ένα ποτό Coca-Cola για σας και έναν φίλο σας και στη συνέχεια να το έχετε στη διάθεσή σας στο μηχάνημα αυτόματης πώλησης. (Τα ολοκαίνουργια κυκλώματα τροφοδοτούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το υλικό με την εφαρμογή, λέει ο Chambers.)

“Ως άνθρωποι, δημιουργούμε συναισθηματικούς δεσμούς με μηχανές και με προϊόντα”, ανέφερε ο Chambers κατά τη διάρκεια της συνόδου. “Θα το κάνουμε αυτό με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Θα πρέπει να απολαμβάνετε τη διαδικασία απόκτησης μιας Coca-Cola, όσο απολαμβάνετε την κατανάλωση της ».

Η εφαρμογή θα προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του αυτόματου πωλητή. ΟChambers λέει σε ένα κολέγιο ότι ο αυτόματος πωλητής και η εφαρμογή μπορεί να έχουν μια διασκεδαστική προσωπικότητα, ενώ σε ένα νοσοκομείο μπορεί να είναι περιλαμβάνει λιγότερη “διασκέδαση” και περισσότερη χρησιμότητα και λειτουργικότητα.

Η Lauren Kunze, Διευθύνων Σύμβουλος της Pandorabots, η οποία ασχολήθηκε μαζί με την Coca-Cola στην εφαρμογή, λέει η εξατομίκευση αποτελεί ένα βασικό χαρακτηριστικό των αυτόματων πωλητών και των μηχανημάτων επόμενης γενιάς.

«Τα bots βοηθούν τις επώνυμες μάρκες να προσεγγίσουν πελάτες σχετικά με τα κανάλια που προτιμούν, επιτρέποντας εξατομικευμένες και αμφίδρομη επικοινωνία σε μεγάλη κλίμακα», δήλωσε η Kunze. «Αυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο για εταιρείες Consumer Packaged Goods όπου τα κανάλια διανομής ανήκουν σε τρίτους οπότε, ιστορικά, η εταιρία δεν έχει άμεση γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες τους.»

Επίσης πιστεύει ότι το AI είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συγκεντρώσουν τα σχόλια των πελατών.

«Η αυτόματη πώληση και η δειγματοληψία είναι δύο παραδείγματα του ανώνυμου παρελθόντος που όταν συνδυάζονται με ένα περιβάλλον μηνυμάτων, επιτρέπει στην εταιρία την συλλογή πληροφοριών από τα σχόλια των χρηστών και δεδομένων παρακολούθησης, όπως το ιστορικό αγορών και τις προτιμήσεις, ώστε να ξαναπροωθήσουν και να προσαρμόσουν τις προσφορές», είπε. «Περιμένω τα barcodes, ιδιαίτερα σε συστήματα POS και σε έντυπες και τηλεοπτικές διαφημίσεις, να είναι ιδιαίτερα ισχυρά στην αλλαγή από offline σε online ώστε να ανοίξετε ένα επίμονο θέμα.»

Είναι μια ενδιαφέρουσα χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των bots, όπως τόνισε ο Chambers , επειδή η παραγγελία ενός αναψυκτικού υποτίθεται ότι είναι εύκολη και διασκεδαστική. Τα chatbots μπορούν να παρέχουν έναν πλούτο δεδομένων που θα ανεβάσει τα έσοδα, αλλά είναι επίσης διασκεδαστικό στη χρήση και μια καλή αντιστοιχία για κάθε καταναλωτή.

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.