Fri. Feb 26th, 2021

Η χρήση του σωστού CRM είναι τα πάντα!

Ως κτηματομεσίτης, αντιμετωπίζετε μία ποικιλία CRM (Customer Relationship Management) για να επιλέξετε. Εάν το μέλλον της επιχείρησής σας εξαρτάται από τις αποφάσεις που κάνετε σήμερα, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα σύστημα που θα δημιουργηθεί για το τώρα αλλά και το αύριο της επιχείρηση σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι ένα CRM (Customer Relationship Management) επόμενης γενιάς βελτιώνει τις σχέσεις σας με το πεδίο σας και βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ όλων των συμμετεχόντων σε μια συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών και των πωλητών σας ή τον υπεύθυνο δανείου εάν μια συμφωνία χρηματοδοτείται. Αυτή η συνεργασία μπορεί να εκτοξεύσει το επίπεδο της επιχείρησή σας.

Όταν πρόκειται για την εύρεση του σωστού CRM (Customer Relationship Management), πολλοί μεσίτες αντιμετωπίζουν δύο προκλήσεις:

  • Να δικαιολογήσουν τη δαπάνη, επειδή είναι δύσκολο να προσδιορίσουν αν θα βοηθήσει την επιχείρησή τους πριν την δοκιμάσουν.
  • Δυσκολία επιλογής από τόσες πολλές CRMs.

Όταν επιλέγετε ένα CRM (Customer Relationship Management), αναρωτηθείτε πώς η μητρική εταιρεία αποφάσισε τις δυνατότητες που προσφέρει το εργαλείο. Εξετάστε το σχεδιασμό και την εξέλιξη του προϊόντος. Αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πάροχος CRM με τους χρήστες του και τον τρόπο με τον οποίο επενδύεται για να τους βοηθήσει να αναπτύσσονται με το εργαλείο.

Ουσιαστικά, μια σίγουρη απόφαση μπορεί να παρθεί όταν ένα σύστημα και η εταιρεία πίσω από αυτό επιδεικνύει με σαφήνεια πώς μπορεί να κάνει τη δουλειά σας πιο εύκολη.

Παρακάτω είναι πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσουν οι μεσίτες στο επόμενο τους CRM (Customer Relationship Management) για να καθορίσουν αν θα βελτιώσουν στην πραγματικότητα την επιχείρησή τους.

Κατευθυνόμενη διανομή και συνεργασία

Όσο πιο αποτελεσματική μπορείτε να είστε στη διανομή καθηκόντων και στη αυτοματοποίηση της κοινής χρήσης και των ενημερώσεις, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε για να επικεντρωθείτε στις πωλήσεις.

Και με τόσους  συμμετέχοντες σε κάθε συναλλαγή, θα θελήσετε ένα σύστημα που σας επιτρέπει να συνεργάζεστε και να ενημερώνετε εύκολα τους πάντες. Μόνο έτσι θα βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Marketing μέσω SMS  και email 

Χάρη στην αυτοματοποίηση μπορείτε με σιγουριά να αυξήσετε τις επαφές σας ενώ γνωρίζετε ότι θα διατηρήσετε τις σχέσεις σας με αυτές χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα χειροκίνητα.

Ένα χαρακτηριστικό μπόνους που πρέπει να αναζητήσετε: η δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων καμπανιών μάρκετινγκ.

Αυτοματοποιημένη καταγραφή

Πρέπει να βρείτε έναν εύκολο τρόπο για να μεγαλώσετε και να οργανώσετε τις επαφές σας χωρίς να χρειάζεται να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε αυτό.

Φιλικό για κινητά

Σαν μεσίτης, χρειάζεστε ένα σύστημα που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εκτός γραφείου. Το σύστημα που επιλέγετε πρέπει να διευκολύνει την προσθήκη και οργάνωση καθηκόντων από το κινητό σας.

Το CRM (Customer Relationship Management) σας πρέπει να είναι το ίδιο εύχρηστο στο κινητό όπως και στον υπολογιστή σας.

Εξαιρετική πελατειακή υποστήριξη

Ως εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας, είναι εκπληκτικό το πόσο συχνά οι μεσίτες παραβλέπουν την πελατειακή υποστήριξη όταν εξετάζουν την τεχνολογία. Ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές σας γνώσεις, τα αξιόπιστα εργαλεία κατάρτισης και η ζωντανή υποστήριξη πελατών μπορούν να καθορίσουν εάν ένα CRM (Customer Relationship Management) απλοποιεί ή όχι την επιχείρησή σας.

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.