Fri. Feb 26th, 2021

Γιατί οι μεγάλες επιχειρήσεις SEO καταστρέφουν τις πραγματικές SEO

Νωρίτερα σήμερα, ο Barry έγραψε στο Search Engine Roundable για ένα θέμα πάνω στο Cre8asite που αναλύει την ισορροπία ανάμεσα στον καλό σχεδιασμό που βασίζεται στον χρήστη και την ικανότητα να διατηρεί τις βαθμολογίες. Όταν φτάσετε σε αυτό, θα πρέπει τελικά να θυσιάσετε κάπου ώστε να φτάσετε στη σωστή ισορροπία και των δύο. Ιδανικά όλοι θέλουμε ισορροπία για τις ιστοσελίδες μας, θέλουμε τόσο τη χρηστικότητα ενός καλά σχεδιασμένου ιστότοπου για να βοηθήσουμε σε υψηλές μετατροπές όσο και τις υψηλές βαθμολογίες. Όχι μόνο οποιεσδήποτε βαθμολογίες, θέλουμε το νούμερο # 1 στο Google. Η πιο πολυπόθητη θέση, και ακόμη και χωρίς καμία προκαταρκτική γνώση σχετικά με SEO μπορεί να γνωρίζετε ότι αυτό είναι το σημείο που πρέπει να είστε. Όπως η αδιαμφισβήτητη αλήθεια της προβολής ενός λεπτού διαμαντιού, δεν χρειάζεται να είσαι γεωλόγος για να καταλάβεις τη σπανιότητα και την αξία του. Ομοίως, δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας χρήστης του SEO αυτές τις μέρες για να μάθετε την αξία της αποτελεσματικής στοχευμένης  καμπάνιας αναζήτησης μάρκετινγκ. Αυτές οι εκστρατείες είναι εξίσου πολύτιμες με ένα καλό διαμάντι μερικές φορές, και υπάρχουν πολλοί που το γνωρίζουν αυτό. Αυτό το σύντομο άρθρο σχετικά με τη βιομηχανία θα μιλήσει για εκείνους που το αξιοποιούν.
Έχω ένα πρόβλημα με τη βιομηχανία SEO σήμερα, και είναι κάτι που δεν βλέπω να γίνεται καλύτερο. Στην πραγματικότητα βλέπω το πρόβλημα να αναμειγνύεται με την πάροδο του χρόνου, έως ότου να είναι θολό από τους όρους για το τι πραγματικά πρέπει να κάνει ένα SEO και να εξαφανίζει εκείνους τους ανθρώπους που πραγματικά κάνουν το έργο του. Αυτοί που ξέρουν πώς να δουλέψουν με όλες τις δυνατότητες του SEO  και να το κάνουν πραγματικά.Το SEO μπορεί μια μέρα να ολοκληρωθεί με τις παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ όπως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ένας από τους λόγους για αυτό θα είναι η μείωση της αποτελεσματικότητας που θα προσφέρουν οι υπηρεσίες SEO. Μερικά από αυτά θα είναι η απώλεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Το κόστος του SEO θα υπερέχει της απόδοσης του.Ενώ κάποτε διατυμπανιζόταν ως πιο αποτελεσματικό από την τηλεόραση, τις διαφημίσεις banner και ούτω καθεξής, μπορεί τελικά να αποδειχτεί σε επίπεδα ρυθμιζόμενης μετριότητας.Αυτές οι υπηρεσίες θα είναι απρόσιτες για τις μικρότερες έως μέτριες εταιρείες που δεν θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά στις μέτριες μορφές μάρκετινγκ, όπως συμβαίνει και σήμερα.Αυτό εν μέρει θα τροφοδοτείται από τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις των χρονοβόρων εγχειρημάτων του SEO που προκαλεί δυσαρεστημένους πελάτες.

Το πρόβλημα

Το πρόβλημα που έχω με τη βιομηχανία πρέπει να σχετίζεται με τις μεγάλες εταιρείες SEO και την υποτιθέμενη δουλειά που κάνουν για τους πελάτες. Συχνά η μόνη πραγματική “δουλειά” που κάνουν είναι να πληρώσουν κάποιον να εκδώσει ένα τιμολόγιο και να συγκεντρώσει μια επιταγή κάθε μήνα. Είμαι ιδιαίτερα ανήσυχος για την έλλειψη εργασιών που κάνουν οι εταιρείες SEO , και στη συνέχεια χρεώνουν σαν να είχαν κάνει. Οι πελάτες δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που τους είχαν υποσχεθεί. Πολλοί πελάτες είναι ανήμποροι για να λάβουν επιστροφή χρημάτων ακόμα και για την εργασία. Εάν έχετε περάσει καιρό γύρω από τη βιομηχανία αναζήτησης μάρκετινγκ, ίσως να είστε εξοικειωμένοι με τα προβλήματα που συμβαίνουν. Ο μικρότερος λογαριασμός SEO ή σύμβουλος για υπηρεσίες που ποτέ δεν παραδίδει. Τώρα προφανώς μερικοί άνθρωποι έχουν εξαπατηθεί, και ως επί το πλείστον αυτό συμβαίνει ακόμα σήμερα, εκτός από το γεγονός ότι υπάρχουν “μεγαλύτερες” προσωπικότητες που οι άνθρωποι μπορούν να αναγνωρίσουν αμέσως να το κάνουν. Έχει γίνει μία επιχείρηση για να κλέβει τους ανθρώπους. Αυτές οι προσωπικότητες δεν είναι άνθρωποι καθ ‘εαυτές, αλλά περισσότερο ή λιγότερο η μεγάλης κλίμακας εργασίες SEO που έχουν προκύψει για να επωφεληθούν από όλα τα χρήματα που εισρέουν στη μικρή μας βιομηχανία. Υπάρχουν τόσα πολλά χρήματα που ρέουν πρόσφατα που δεν χρειάζεται να είστε ιδιοφυΐα για να συμμετάσχει. Πριν από δύο χρόνια θα έλεγα τα ίδια πράγματα, και έτσι θα μπορούσαν και πολλοί άλλοι. Γι ‘αυτό υπάρχουν οι πρώτες ενδείξεις για προβλήματα που προκύπτουν τώρα. Για πολλές εταιρείες είναι σαν να μπαίνεις στο θησαυροφυλάκιο μίας τράπεζα χωρίς να χρειάζεσαι συνδυασμό. Μπορεί άνετα κάποιος να βγάλει αρκετά λεφτά αυτές τις μέρες στη βιομηχανία SEO. Δεν αστειεύομαι, οι άνθρωποι γίνονται πλούσιοι και μάλλον δεν είστε κάποιος από αυτούς. Για εσάς που είστε, το πρόβλημα με τα εμπορικά σήματα ή τις εικόνες είναι ότι πρέπει να τα διατηρήσετε, και αυτό απαιτεί τη διατήρηση βιτρίνας, αυτή η βιτρίνα υποστηρίζεται αξιόπιστα με την απόκτηση των μεγάλων εταιρειών μεγάλης κεφαλαιοποίησης ως πελάτες. Σκεφτείτε οποιαδήποτε μεγάλη εταιρική εταιρεία στο τοπικό εμπορικό κέντρο και οποιοσδήποτε από αυτούς θα λειτουργούσε ως μία καλή βιτρίνα για να εντυπωσιάσει τους μελλοντικούς πελάτες. Ως επί το πλείστον το έργο που υποσχέθηκε σε αυτές τις μεγάλες εταιρείες γίνεται έγκαιρα, άριστα και με αφοσίωση. Παίρνουν τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες και την καλύτερη δυνατή υπηρεσία. Έχω συνεργαστεί με τέτοιους πελάτες, ευχάριστη δουλειά καθώς και πιο απαιτητική από το να κάνεις συμβουλές αναζήτησης  μάρκετινγκ σε mom και pop sites σε περιορισμένους προϋπολογισμούς και χρόνο. Ο χρόνος είναι ένα πράγμα που θα μάθετε είναι το πιο σπάνιο εμπόρευμα σε έναν πελάτη SEO. Ωστόσο, όπως ξεκίνησα παραπάνω, αυτοί οι μεγάλοι εταιρικοί πελάτες χρησιμεύουν ως μέτωπο ακεραιότητας για να αποκτήσουν νέους πελάτες.

Ο λόγος που μπαίνω σε αυτό είναι ότι βλέπω τόσες πολλές επιχειρήσεις και webmasters να επηρεάζονται από το “δέος” μιας τέτοιας εργασίας, σαν να είναι ένας καλός δείκτης για το έργο που θα γίνει γι ‘αυτούς. Οι άνθρωποι τείνουν να χρειάζονται διαβεβαίωση όταν ξοδεύουν πολλά χρήματα σε κάτι που δεν μπορεί να τους εγγυηθεί κανείς. Τώρα, ενώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με οποιεσδήποτε τακτικές για να αποκτήσετε πελάτες μεγάλης κλίμακας αφού, ως επί το πλείστον, επικροτώ τέτοιες εξαγορές. Οι περισσότερες μεγαλύτερες εταιρείες κάνουν καλή δουλειά και πρέπει να αναγνωριστεί αυτό. Αυτό δεν πρέπει να μεταφερθεί ούτε να θεωρηθεί ως δείκτης του είδους των υπηρεσιών που προσφέρουν οι άλλοι πελάτες τους. Υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ του SEO για το δίκτυο ιστοσελίδων της Wal-Mart και την πραγματοποίηση SEO για το John’s Soy Candle Emporium. Δεν μπορείτε να το συγκρίνετε, καθώς το καθένα έχει διαφορετικές ανάγκες, που δεν μπορείτε να προσφέρετε την ίδια υπηρεσία και τον ίδιο ρυθμό σε κάθε μία από αυτές. Φανταστείτε ότι προσπαθείτε να πιέσετε ένα τετράγωνο μπλοκ μέσα από μια στρογγυλή τρύπα. Απλά δεν θα λειτουργήσει.

Τα ίχνη των αθετημένων υποσχέσεων

Μόνο φέτος, το 60% όλων των νέων πελατών που έχω πάρει ήταν αυτό που μου αρέσει να αποκαλώ “ανακυκλωμένο SEO”. Ένας ανακυκλωμένος πελάτης SEO είναι ένας πελάτης που έχει εργαστεί στο παρελθόν με μια άλλη εταιρεία SEO, ο οποίος είτε τον εξαπάτησαν,είτε δεν του παρέδωσαν τίποτα ποτέ, ή τον έκλεψαν με κάποιο τρόπο. Μπορεί επίσης να έχουν κάνει βελτιστοποίηση που είναι πραγματικά μόνο spam. Είναι εξαιρετικά απογοητευμένοι, συγχυσμένοι και αβέβαιοι με το πώς να διαπραγματευτούν τις ιστοσελίδες τους στο διαδίκτυο και κυρίως τις μηχανές αναζήτησης που δεν γνωρίζουν τι να κάνουν. Συνήθως μέχρι να υπογράψω έναν πελάτη ή μετά το πρώτο τηλεφώνημα μαθαίνω για την προηγούμενη εμπειρία SEO με άλλες εταιρείες. Για να κάνετε μια προσφορά για έναν πελάτη, πρέπει πραγματικά να γνωρίζετε μόνο για την τελευταία εταιρεία εάν έκανε κάτι για να βλάψει την ιστοσελίδα. Το πιο θλιβερό μέρος για όλα αυτά είναι ότι οι περισσότερες “νόμιμες” μεγάλες εταιρείες SEO μερικές φορές δεν κάνουν τίποτα στις ιστοσελίδες. Οπότε όπως καταλαβαίνεται δεν προσπαθώ να μάθω την ιστορία, εκτός και αν ο πελάτης με ενημερώσει οικειοθελώς. Εάν το κάνουν, ρωτάω περισσότερα για να μάθω σχετικά με την κατάσταση. Είναι ενδιαφέρον καθώς φαίνεται ότι οι εταιρείες που είναι γνωστές ότι γεμίζουν τις μηχανές αναζήτησης με κρυμμένο κείμενο, κρυμμένους συνδέσμους, CSS hacks, πύλες και ούτω καθεξής κάνουν πραγματικά περισσότερη δουλειά από την “νόμιμες” εταιρεία SEO. Είναι πραγματικά πιο εύκολο να σπάσετε μια μηχανή αναζήτησης και όχι να κάνετε την πραγματική εργασία που χρειάζεται για να ταξινομήσετε μία ιστοσελίδα υψηλά στις αναζητήσεις; Γιατί πληρώνεται το έργο αφού δεν έγινε; Θα ήθελα να σας παρουσιάσω στη νέα έκδοση του S.E.O.

Η αύξηση της οργάνωσης αποδοτικότητας πωλήσεων (S.E.O)

Είχα ένα νέο υποψήφιο πελάτη να μου τηλεφωνήσει σήμερα, για να παρακολουθήσω μια πρόταση που τους έστειλα. Ήθελαν πιο λεπτομερείς πληροφορίες για το πού θα διατεθούν όλα τα χρήματα. Είπα εντάξει, και αρχίσαμε να μιλάμε περισσότερο για το site. Φτάσαμε στο θέμα του κόστους και ότι είχε πρόβλημα να καταλάβει γιατί χρεώθηκα περισσότερο από ό, τι είπε “XYZ SEO εταιρεία”. Μου είπε ότι η εταιρεία χρεούσε περίπου 450 δολάρια το μήνα για το έργο SEO. Κοίταξα την τοποθεσία και ρώτησα “Τι SEO λειτουργεί;”. Είπε, καλά τα έργα SEO για την τοποθεσία που έκαναν. Ρώτησα αν είχαν αγγίξει ποτέ τον κώδικα της ιστοσελίδας, ζήτησε πρόσβαση FTP κ.λπ. Είπε όχι, όχι καθόλου, αλλά τον υποσχέθηκαν ότι το έργο SEO ήταν εκεί, αλλά η πραγματικότητα ήταν ότι δεν υπήρχε τέτοια μηχανή αναζήτησης Βελτιστοποίηση που έγινε στον ιστότοπο. Καμία μάρκετινγκ της ΔΕΗ, ούτε σύνδεση κτιρίου. Τίποτα. Το περίεργο ξέρω και δεν θα με πίστευες αν σου είπα ότι ήταν μια γνωστή εταιρεία. Ο πελάτης συνέχισε να μου λέει ότι πληρώνει για 6 μήνες. Αυτό είναι περίπου $ 2700 σε αμοιβές για τίποτα … Τώρα προφανώς ο πελάτης πήρε υπόσχεση από κάποιον που δεν έκανε ποτέ το έργο. Στην πραγματικότητα, έπεισαν αυτόν τον πελάτη ότι είχαν πράγματι κάνει κάτι. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα, το πρόβλημα των πωλήσεων.

Η παραπάνω ιστορία είναι μια αληθινή ιστορία, την οποία παρακολούθησα σήμερα και σε πολλές περιπτώσεις και χρησιμοποιούσα για να φανερώσω αυτό που βλέπω τόσο συχνά μεταξύ νέων πελατών και ενδιαφερομένων φέτος. Παρακολουθώ συνήθως τον πελάτη με μια ανασκόπηση του περιστατικού και εξηγώ την κατάσταση και τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια. Δεν με νοιάζει αν γίνουν πελάτης μου, γιατί ειλικρινά είμαι πολύ απασχολημένος. Θέλω να βοηθήσω για όσο διάστημα αντιμετωπίζονται δίκαια και ειλικρινά. Εάν ελπίζω ότι μπορώ να σώσω κάποιους ανθρώπους κάποια προβλήματα.

Τώρα, οι εταιρείες SEO μεταμορφώνονται σε αυτό που ονομάζω “Οργανισμός Αποδοτικότητας Πωλήσεων”. Ή S.E.O για συντομία. Πρόκειται για εταιρείες πρωτοβάθμιας πώλησης που έχουν δημιουργηθεί με υψηλή απόδοση για να αντλούν όσο το δυνατόν περισσότερη υπηρεσία πώλησης SEO. Πουλήστε SEO σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες για το υψηλότερο δυνατό ποσό. Αντί να αφιερώνουν πόρους στην ανάπτυξη ενός τμήματος οικοδόμησης συνδέσεων, αντ ‘αυτού αναπτύσσουν προσωπικό πωλήσεων μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ικανό να πουλήσει μια πόρτα οθόνης σε ένα υποβρύχιο. Είναι τόσο αποτελεσματικό, και είναι τόσο καλό που στην πραγματικότητα τόσοι πολλοί λαμβάνουν μέρος από ό, τι ο οργανισμός μπορεί να χειριστεί. Παίρνουν παραπλανητικά, επειδή είναι πολύ εύκολο να πουλήσουν SEO και πολύ σκληρά για να παρέχουν SEO. Έχετε ταξιδέψει μια ιστοσελίδα της εταιρείας SEO για να βρείτε φωτογραφίες της διοίκησης και του προσωπικού; Έχετε δει αυτές τις εικόνες που έχουν σαν τόνο ανθρώπων στην εικόνα και στο κάτω μέρος της εικόνας λέει “Sales Team”. Κοιτάξτε γρήγορα τις άλλες εικόνες και βρείτε αυτό με τους “SEO Consultants” με περίπου 5-10 άτομα. Ή καλύτερα όμως παίρνετε μια τεράστια εικόνα ολόκληρης της ομάδας μόνο με την ετικέτα “ομάδα XYZ”, είναι δύσκολο να πει ποιος είναι ποιος. Αυτό το πλοίο μπορεί να φτάσει σε μια κρίσιμη μάζα μια μέρα και όταν αυτό είναι καλύτερα να είναι στα μισά του δρόμου προς τις Βερμούδες όταν συμβαίνει.

Ένα παλιό παράδειγμα S.E.O.

Κάποιοι από εσάς ίσως θυμούνται πρόσφατα το περιστατικό της κυκλοφοριακής δύναμης. Εάν δεν το κάνετε τότε σας ενθαρρύνω να κάνετε μια αναζήτηση στο Google και να διαβάσετε σε αυτό. Αυτή η εταιρεία ιδρύθηκε ως ένας οργανισμός αποδοτικότητας πωλήσεων προκειμένου να πωλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα πακέτα SEO στους πελάτες και να τα χρεώσει σε μηνιαία περιοδική βάση για να διατηρήσει τις σελίδες εισόδου με ανεπιθύμητα μηνύματα. Έπρεπε να γίνουν εξαιρετικά λαϊκοί για να διατηρήσουν κάποια αποτελεσματικότητα με την αναζήτηση και να συνεχίσουν να πωλούν τις υπηρεσίες τους. Τουλάχιστον έπρεπε να κάνουν όλους τους πελάτες που αισθάνονταν ότι πήραν κάτι για τα χρήματά τους. Αυτό ήταν εξαιρετικό για όσο, μέχρι να μαντέψει τι έφτασαν σε μια κρίσιμη μάζα και κάποιος παρατήρησε και έσπρωξε το κόκκινο κουμπί. Διανυκτέρευση, όλοι οι πελάτες της Traffic Power είχαν φύγει από την Google. Το μαζικό χάος ξέσπασε και οι άνθρωποι δεν ήξεραν τι συνέβη. Αυτό δεν επέφερε μόνο νέους πελάτες, αλλά επηρέασε και τους παλιούς πελάτες που τους είχαν χρησιμοποιήσει πολύ καιρό πριν. Η Traffic Power εξακολουθεί να διατηρεί γύρω από τις σελίδες των παλιών θυρών των πελατών της για να ανακατευθύνει την επισκεψιμότητα σε νέους πελάτες της ίδιας κατηγορίας. Ορισμένες παλιές συνδέσεις δεν απομακρύνθηκαν ποτέ. Ευτυχώς, το Google ήταν αρκετά ευγενικό για να συνεργαστεί με τους θυματοποιημένους webmasters και να βεβαιωθεί ότι έλαβαν τις ποινές που είχαν αρθεί. Ενώ αυτό το χάος είναι πίσω μας, είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα μιας εταιρείας που έχασε την κύρια εστίασή της.

Είχα τη μοναδική ευκαιρία σε μια προηγούμενη διάσκεψη για να μιλήσω με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μεγαλύτερης εταιρείας SEO στο Britian. Οι περισσότεροι πιθανότατα δεν θα συμφωνούσαν, αλλά στην πραγματικότητα ο ισχυρισμός τους ήταν μάλλον αληθινός. Μεγαλύτερο εννοώ ότι ο αριθμός των υπαλλήλων που απασχολούσαν ήταν περίπου 60-70 τότε. Τυχερός για μένα, το ωραίο chap ήταν λίγο μεθυσμένο από αμερικανική μπύρα και μιλήσαμε για περίπου μια ώρα σχετικά με τις λεπτομέρειες της λειτουργίας του. Η συζήτηση ξεκίνησε με “Δεν μπορώ να σας το πω αυτό” στις ερωτήσεις μου και αργότερα το βράδυ πήρε μέρος στις λεπτομέρειες του οργανισμού. Μου είπε ότι οι υπάλληλοί της, η μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων στην Ευρώπη, που πωλούν SEO. Έχουν περίπου 60 άτομα που προσφέρουν τηλεφωνικές συσκευές και υπολογιστές που λαμβάνουν εντολές. Σκέφτηκα αρχικά ότι σήμανε ότι είχε 60 SEO / SEM βελτιστοποιητές που δούλευαν σε δικτυακούς τόπους. Δεν είχε 60 εκπαιδευμένο προσωπικό πωλήσεων χωρίς προηγούμενη εμπειρία στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Απλώς πωλούσαν ένα προϊόν. Στη συνέχεια τον ρώτησα πόσα SEO είχε, καθώς είχε πιθανώς μια καλή επιχείρηση. Είπε ότι είχαν 2-3 άτομα που πραγματικά κάνουν οτιδήποτε σε τακτική βάση. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να πάρουν τις λέξεις-κλειδιά των πελατών να τις εισάγουν στο πρόγραμμά τους και θα δημιουργούσε εκατοντάδες σελίδες βελτιστοποιημένου γκαράζ που θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν τους κινητήρες. Είπε ότι φιλοξένησαν αυτές τις σελίδες τις περισσότερες φορές. Ήμουν φουσκωμένος και έκπληκτος προφανώς. Στη συνέχεια, αργότερα, έσκασε ότι είχαν περίπου 200 πελάτες, οι μισοί από τους οποίους κατέβηκαν μετά τη Φλόριντα (που μόλις συνέβη), και πήρε ένα χαμόγελο και είπε ότι είχαν λύση στο πρόβλημα. Τελείωσε λέγοντάς του ότι είχε κάνει πολλά χρήματα και εάν οι τακτικές του επιτέθηκαν, δεν θα νοιαζόταν πραγματικά, καθώς θα ήταν πολύ δύσκολο να εντοπιστεί η πηγή και θα μπορούσαν πάντα να τροποποιούν το πρόγραμμα. Δεν ξέρω τι συνέβη με την εταιρεία του, αλλά από ό, τι γνωρίζω, εξακολουθεί να είναι γύρω από την εκτόξευση πελατών και σελίδες spam για τις μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε να κατηγορήσετε εταιρείες για την πώληση SEO όπως αυτό; Ναι και όχι. Νομίζω ότι μερικές φορές είναι φυσικό για τέτοια πράγματα να συνηθίσουμε με αυτόν τον τρόπο. Με οτιδήποτε γίνεται δημοφιλές, θα υπάρχουν πάντα εκείνοι που θέλουν να κερδίσουν από αυτό. Συχνά αυτές οι μεγάλες εταιρείες εργάζονται για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση για τη βιομηχανία και φέρνουν περισσότερους πελάτες για όλους μας. Όσο περισσότεροι οι άνθρωποι το γνωρίζουν, τόσο περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν σε αυτό που μπορεί να κάνει το SEO. Έχουν επίσης μεγαλύτερη πιθανότητα να προκαλέσουν περισσότερες ζημιές. Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσουν αυτές οι μεγαλύτερες εταιρείες είναι ότι το SEO δεν μπορεί να πωληθεί με τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό δεν είναι ένα προϊόν που μπορεί να συσκευαστεί και να αποσταλεί σαν ένα σύνολο μαχαιριών Ginsu. Απλά δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο, και είναι μόνο όλο και πιο δύσκολο για SEO να κάνουν τις δουλειές τους.

Μια συνοπτική ματιά πίσω στην dot com boom και την ενδεχόμενη προτομή έχει παράλληλα με αυτό που συμβαίνει με τη βιομηχανία SEO. Όπως και η dot com boom πολλά χρήματα εισέβαλαν στην αγορά, τροφοδοτήθηκε από την αυξημένη εκτίμηση και την πεποίθηση ότι μια τέτοια οικονομία δεν θα τελείωνε ποτέ. Ο λόγος που υπήρχε μια dot com προτομή ήταν ότι τα χρήματα γίνονταν από λεπτό αέρα. Υπήρξε αφθονία εκατομμυριούχων, αλλά όχι πολλά για να βασιστεί η κατάσταση αυτή. Ενώ δεν νομίζω ότι θα υπάρξει μια μεγάλη προτομή με τη βιομηχανία SEO, μπορεί να υπάρχουν μικρά κτυπήματα και σκάει εδώ και εκεί που θα το διορθώσουν.

Συμπέρασμα

Επιστροφή στο πραγματικό SEO και ο ρόλος του σήμερα. Η αυξανόμενη εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες που προσφέρονται για SEO νομίζω ότι θα πρέπει να βελτιωθεί. Η φήμη του κλάδου είναι επίσης ένα ζήτημα που έχει αντιμετωπιστεί πολλές φορές και συζητήθηκε κυρίως σε φόρα όπως το Search Engine Watch και άλλα αξιόλογα φόρουμ. Οι άνθρωποι μιλάνε γι ‘αυτό και συζητούσαν, και ως επί το πλείστον είναι αρκετά γνωστός. Ωστόσο, είναι δύσκολο να πούμε τι να κάνετε. Το πραγματικό SEO που πραγματικά κάνει το έργο που χρειάζεται για να ταξινομήσει μια ιστοσελίδα συχνά φορές δεν κάνει πολλά χρήματα. Υπάρχουν πάρα πολλές άλλες δαπάνες και ο χρόνος είναι ένας από τους μεγαλύτερους. Είναι μια μακρά διαδικασία για να φτάσετε στην κορυφή αν έχετε μια νέα ιστοσελίδα και πρέπει να το συνειδητοποιήσετε αυτό. Οι μηχανές αναζήτησης καθιστούν πολύ πιο δύσκολο. Γίνονται όλο και πιο εξελιγμένα για να παρακάμψουν ορισμένες από τις εργασίες SEO. Οι μηχανές αναζήτησης ενδέχεται να προτιμούν να δημιουργούνται ιστοσελίδες χωρίς να έχει σημασία το SEO. Αυτό το σύντομο άρθρο αποσκοπούσε να αναδείξει μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να χρησιμεύσει ως συμβουλευτική ειδοποίηση, έτσι ώστε οι webmasters και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να γνωρίζουν τις παγίδες εκεί έξω. Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι παίρνετε αυτό που πληρώνετε και μην φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις. Μην αγοράζετε SEO από κάποιον που προσπαθεί να σας πουλήσει υπηρεσίες SEO και παράγει πολλή διαφημιστική εκστρατεία. Αντ ‘αυτού αγοράστε υπηρεσίες SEO για το πραγματικό ταλέντο πίσω από την πώληση, καθώς θα σας πουν τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ιστότοπός σας και όχι μια εκ των προτέρων συσκευασιών για το τι αντιμετωπίζουν όλες οι τοποθεσίες. Θα είστε πολύ πιο ευτυχισμένοι μακροπρόθεσμα.

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.