Tue. Jun 2nd, 2020

Tips για επιτυχημένο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η λειτουργία μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η διασφάλιση της επιτυχίας του είναι ακόμη πιο δύσκολη. Στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόσμο του ψηφιακού marketing, οι εταιρείες πρέπει να επιλύσουν πολλαπλές προκλήσεις και να επικεντρωθούν στις σωστές στρατηγικές που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να ευδοκιμήσουν. Οι έμποροι on line λιανικής πώλησης γνωρίζουν καλά πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η αύξηση της κυκλοφορίας και η αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων τους στον πολυπληθή πλέον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας δούμε tips marketing για την τόνωση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας εμπορίου…

-Η σωστή προσέγγιση του SEO

Το 2018, το SEO θα πρέπει να παραμείνει ένα από τα βασικά εργαλεία του marketing. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν έχετε μια ισχυρή στρατηγική SEO, μπορεί να πέσετε στον ανταγωνισμό ηλεκτρονικού εμπορίου και να χάσετε σε κλικ και πωλήσεις. Για να έχετε πιο στοχευμένη επισκεψιμότητα από την αναζήτηση, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε τακτικές που θα βοηθήσουν το κοινό σας να βρει. Χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις κλειδιά και ανακαλύψτε λέξεις, όρους και φράσεις που αντιπροσωπεύουν και σχετίζονται με τα προϊόντα σας.

-Βελτιστοποιήστε την εμφάνισή σας σε κινητά και desktops

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι αν η εμφάνιση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος δεν είναι καθαρή και εύχρηστη, δεν θα μπορέσετε να πάτε πολύ μακριά. Η εικόνα σας θα πρέπει να είναι τέτοια που θα κάνει τον χρήστη και αργότερα πελάτη σας, να θέλει να πλοηγηθεί στο site σας για να γνωρίσει τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.

-Ξανασκεφτείτε ποια είναι η πιο σωστή διαφημιστική στρατηγική για εσάς

Ακόμα και αν το προϊόν σας είναι μοναδικό και δεν μπαίνει σε σκληρό ανταγωνισμό, χρειάζεστε μια σταθερή διαφημιστική καμπάνια. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, να βρείτε με βάση τα δεδομένα σας και μόνο αυτά, ποιου τύπου διαφήμισης θα πετύχει καλύτερα τον στόχο της.

-Το συναίσθημα πάντα…

Το ξέρετε καλά πόσο σημαντικό είναι και με την επικοινωνιακή σας στρατηγική και με το σύνολο της παρουσίας σας, να καταφέρετε να μιλήσετε στο μυαλό και την καρδιά των επισκεπτών και πελατών σας. Επιλέξτε μετά από βαθιά σκέψη και οργάνωση, τις σωστές λέξεις και φράσεις. Για παράδειγμα, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου προϊόντων βιομηχανίας τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο, χρησιμοποιούν πολύ τις φράσεις «δωρεάν αποστολή» και «δωρεάν παράδοση». Ο λόγος απλός… Παίρνουν το άγχος της παραλαβής από τον πελάτη και αυτομάτως γίνονται πιο αρεστές σε αυτόν. Γι’ αυτό σκεφθείτε σοβαρά την πιθανότητα δωρεάν αποστολής. Μετράει πάντα για τον πελάτη ό,τι και αν είναι αυτό που αγοράζει.

-Στις κριτικές προϊόντων από τους πελάτες λέμε μόνο «ναι»

Ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου που σέβεται τον πελάτη του και τη γνώμη του, ζητά από εκείνον να δημοσιεύσει πάνω στο ίδιο το site την κριτική του για τα προϊόντα που έχει δοκιμάσει. Ο νέος πελάτης που θα δει ότι του δίνετε την επιλογή να διαβάσει τι λένε οι πελάτες σας για εσάς, νιώθει περισσότερο ασφαλής και ότι έχει να κάνει με σοβαρούς επαγγελματίες που δεν κρύβουν τίποτα για τα προϊόντα τους και είναι αξιόπιστοι.

 

 

Κάνε σήμερα εγγραφή στο newsletter του commerce.gr και ενημερώσου άμεσα για όλα τα νέα της αγοράς.

Σε συνεργασία με το


Ενημερώσου άμεσα και καθημερινά με όλα τα νέα της αγοράς, γρήγορα, με τα νέα που σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα από 3000 μέλη μας ακολουθούν καθημερινά κάθε πρωί με το βασική ενημέρωση και ένα update το απόγευμα της ίδιας ημέρας.